4 Nisan 2014 Cuma

KEDI PUAN LISTELERI ASILIYOR!!!































Merhaba arkadaşlarım,
Uyuyamadım...
Sizle doya doya bi sohbet edememenin eksikliği ve öksürükten...
Üzerinize afiyet kendini yaz zanneden sevgili kış bana bir şaka yaptı gider ayak. Birazda benden oldu, ince giyinmiştim. Ciğerlerim dolu dolu. Ne aldığım nefes nefes değil sanki. Batıyor ki ne batma. Öksürmekten bu gece yarıldım resmen ve en sonunda dedim ki bari bi işimi halledeyim.

Elif'te azbuçuk nasibini almış bu hastalıktan. Ya bir çocuk bu kadar mı üstü açık yatar. Başka anneler anlatırdı şaka gibi gelirdi. Gidiyorum üstünü örtmeye, sanki bir düğmesi varda ben basmışım gibi, kapıdan çıkar çıkmaz hooop tekrar aç... Hadi önceden küçüktü, tulumlar yetiyordu. Ama şimdi eşek kadar, ona uygun tulum var mıdır? Yoktur yahu ! Bilen varsa, yada bi çözümünü bilen varsa benim akıl sağlığım için , Allah rızası için paylaşşın. Lütfen...

Şimdi size güzel bir haberim var. İnternet sorununu çözdüm artık. Çok Sevgili Süper güçlü Kocabey'imin becerikliliğinden biraz geç oldu ama İnşAllah temiz oldu. Sadece cihazı kullanmayı öğrenmem lazım biraz.
Hafta sonu onun pratiğini yaparım ben ve dahili, harici bedbahtlar bizi sekteye uğratamazlar artık ;)
Bu konuyu uzatmak, sündürmek isterdim ama hiç gerek yok. Biz işimize bakalım. Ne demişler, kaba olacak ama en güzeli de bu. "İt ürür, kervan yürür"

Sizden haberleri merak ediyorum çok hemde çok. Sporlar geliyor ve çoook mutlu oluyorum. Hepiniz neyi, nasıl yapıyorsunuz. Mehtap Hoca'dan ses çıkmadı değilmi? Olsun listeler böyle biraz zor oluyor ama bakmak için gerdiğim her seferinde bişeyler öğrenip çıkıyorum ben. Siz ne düşünüyorsunuz? Yazdırılabilir de, bumu sevgili Voltran söylemişti. Her ihtimale karşı.

Kedi puan listeleri akşama, trafoya bizim kedi kaçtı :) Sevgiden bunu ilk duyduğumda inanın anlamlandıramadım. Bizim kedicikler ne yapmış dedim kendi kendime. Ortalık kedicik kaynamışta haberim yokmuş. Düşünün halimi, çok sonra öğrendim ince espriyi.

Neyse,
Listeler güzel,
Biz güzel,
Grup güzel,
Kim tutar bizi ?
Hiç kimse, hiç bişey...
Hayata golümüz olsun ;)

Kedi puanlar için akşam döneceğim...


.................................

DÖNDÜM !!!

Hemencecik rapor vereyim.
Cuma akşamı Anadolu yakasındaki teyzemin kızına gittik apar topar, plansız. Mete bebek'in annesine. Kaldık orada. Öyle acil bişey yoktu eşimin karşıda işi vardı bizde hadi dedik öylece. Cumartesi Mete bebek'in doktoruyla randevusu vardı. Fizik tedavi doktoru. Hem onu az çok tanımak istiyordum. Kuzenim çok şikayetçiydi kendisinden ama kararda veremiyordu. Gerçekten hekimlik paraya dayanmamalı. O zaman bu iş farklı kokuyor. Neyse bu konu çok derin.
O gün gece yarısına kadar oradaydık. Sohbet, Meteyi sevdik, Elif Mete'ye balon oynattı falan derken. Benim allerjim debreşti. O kadarcık balon etkilemez demiştim. Çocukların keyfi bölünmesin demiştim ama olmadı. Benim lateks allerjim var. Bir meslek hastalığı. ( Uzun süre hastane eldivenlerini kullanmaktan oluyor. Ben mesleğin ilk yıllarında ameliyathane hemşireliği yapmıştım yıllarca. İleri derecede lateks allerjisi. ) Odadaki balon beni öksürük krizlerine soktu diyeyim siz anlayın gerisini. Gece yarısı 01.30 gibi evdeydik ama ben tıkalı bir şekilde çokda rahat uyuyamadım, zaten birde bronşit gibi bişeydim buda üstüne tuz biber oldu. Ertesi gün ise salak sulak bigün geçirdim. Nefessiz, hırıl hırıl.
Şimdi ise çok düzelmiş değilim. Bi fısfıs yaptım ama çok hayretmedi. Bir iki güne olumsuz bişey olmazsa düzelirim diye umuyorum. İnşAllah...
Neyse kedi puanlarımız asıldı dedik, Tek tek saydım arkadaşlar. Ama yanlış saydıysam affola. Bazen öksürmekten fazla saydığım olabilir. Birde Şule seni sayarken 31 den fazla çıkardım. Şaşırdım ama ben 31'i baz alacağım. Yanlış saydım herhal...
Yinelememe gerek yok. Bu bizim aramızda bir küçük motivasyon unsuru. Puanlar sizden gelecek geri bildirimle hemencecik düzeltilebilir. Toplu bildirimlere dikkat ettim ama inanın hepsini aklımda tutamadım. sadece Çiğdem'im haftada 3-4 gün zumbaya gittiğini birde arada yürüdüğü aklımda kalmış. Maksat muhabbet olsun, konuşmaya ve paylaşımda bulunmaya bahanemiz olsun diyerek,
İşte Mart ayı kedi puanlarımız;

Şule: 31
Evergreen: 26
İlkem: 21
Sevgi: 20
Çiğdem: 20
Nil:16
Mucize: 13
Endamya: 12
Ömür: 12
Nesli : 3
Nursima: 2

ÖPTÜM sizi arkadaşlarım :))))

................................


Arkadaşlar sizleri merakta bırakmamak için kısa bir not yazıp çıkacağım,
bu hafta benim için zor oldu, sağlık sorunlarım maalesef allerjiden kaynaklı solunum sıkıntım depreşti. Fısfıslar, uyutan allerji ilaçları ve tabi bana verdiği sıkıntıdan kendime bile dönemedim. Hepinizden çok özür diliyorum, bu galiba mevsimsel bişey çünkü ne yapsam toparlayamadım.Sevgili Şule listeleri yayınlıyor zaten. Bende birazcık toparlarsam size daha güçlü merhaba diyeceğim, yorumları şöyle bir okudum. Doğum günümü kutlayan arkadaşlarıma teşekkür ederim. Bana lütfen dua edin, Sevgiler...











































77 yorum:

  1. Cok gecmis olsun Hülyacim, dikkat et kendine canim! En önemlisi saglik, saglik olsun yeterki...bu hafta sporumu düzenli yaptigim icin cok mutluyum, karin egzersizlerimi de yaptim..krem ve fircalama islemi uyguluyorum sabahlari..listemizde süper bence, cok detayli eksikler olmamasi benim icin daha kolay oluyor dogrusu. bugün izinliyim sporumu birazdan yapacagim:)
    iyiki varsiniz!
    sevgilerle, güzel bir gün diliyorum herkeze!

    YanıtlaSil
  2. Ooo masAllah tam tamina 7 kedi puan senin canim :-)
    Saol toparliyacan insAllah. Bende karisik listeleri sevemiyorum,umarim hepimiz guzel sonuclar alir Nil"I'm :-)

    YanıtlaSil
  3. Canım öncelikle çok geçmiş olsun. Sana öksürük için; ballı, limonlu ılık su öneriyorum: Bir çay fincanı ılık suya bir tatlı kaşığı bal, bir tatlı kaşığı limon suyu karıştır iç. Elife de içirebilirsin, tadı güzel olduğu için her zaman isteyebilir:)) Ilık su yerine ıhlamur daha iyi ama ılık olmalı.
    Çocuklar genellikle üstlerinde örtü olmasından rahatsız olurlar. Önce ateşi olup olmadığına bakmak lazım (tereciye tere satmış olmayayım).Burnu tıkalıysa da huzursuz uyur ve çok hareket eder, nefesini açıp rahatlatmak iyi olabir. Eğer her şey normalse çok takılma, pjaması çok ince olmasın, arada kalkıp kontrol etmekten başka çözüm yok ne yazık ki:((
    İnternet işini çözmene sevindim, bundan böyle "trafoya giren kedil"erden zamanında haberin olur:))
    Seni ve Elifimi çok öpüyorum, ikinizi de tekrar geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi'm senin bu tariflerine bayiliyorum ben. Daha oncede bi tarif vermistin aksam o geldi aklima yapayim diye. Tesekkurler canim.
      Elif evet maalesef huyu bu. Hasta olunca uzuluyorum iste.
      Interneti cozdum Elhamdulilah.
      :-) :-) :-) :-)

      Sil
    2. Aa evet "şifa çayı" o da iyi gelir, hangisi kolayına gelirse onu yap:))
      Bu günkü spor da tamam.Bu gidişle her gün bildirim yapacağım galiba:)) İyi haberlerinizi bekliyorum...

      Sil
  4. canımmmm çok üzüldüm okuyunca çokkk geçmiş olsun dikkat et kendine en önemlisi sağlık... ben mi neler yapıyorum haftada 6 gün spor salonuna gidiyorum 2 saat akşam olması avantaj 6 dan sonra hiçbişi sürmüyorum ağzıma yediklerime de dikkat ediyorum eee daha ne yapayımmm yoğurdumu yeşil elmamı almamı eksik etmiyorum maden suyu ekledim şimdi hergün 1 şişe de ondan içim rahat doğru yoldayım sigara dan sonra kötü olurum demiştim ama yok ya ben baya sağlıklı birey oluyorum iş yoğunluğum nedeniyle yorum yazamıyorum çogu zaman okuyorum sevgiler heepinize hayat öykünüz güzel olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh bitanem ne guzel duzenler bunlar. Sigarayi birakmak onemli, az zaman gecsin hic zor gelmeyecek. Bunu bigun detayli konusuruz. Hayat oykumuz hepimizin guzel olsun canim :-) :-) :-) :-)

      Sil
  5. Gecmis olsun,Hülyacigim.Acil sifalar dilerim.
    Gülüs senide tebrik ederim, en dogru karari vermissin.
    Su an itibariyla sporda yapildi Canim.Her gün spor yapiliyor , nazar degmesin :)
    Sadece zayif degil, atletikte olacagiz bu gidisle. :) Sevgilerle

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun ablacım en kısa zamanda iyileşirsin inşallah.Bugün de yarım saat yürüdüm.Listeye tam uyamıyorum bir türlü.Gerçekten elimde olmuyor:( Ama çok yavaş da olsa devam edicem sonuçta her ay 1 kg bile versem bir yılda 12 kg eder...Bir de bikaç gündür sabah kalktığımda tartılıyorum kaçırdığım-kıstığım her bir şey gram olarak yansıyor bunu da görünce her liste dışına çıkmanın bedelinin daha iyi farkına varıyorum...
    evergreen

    YanıtlaSil
  7. Canım geçmiş olsun. Tabi ki sen gerekenleri çok iyi biliyorsundur ama naçizane 2 tarif de benden 1-) mevsimiyken kara turpun alt kısmı düzleniyor, üst kısmı ortasından biraz oyup içine 1 kaşık bal konulup düşmeyecek şekilde bir bardağa oturtuluyor. Sabah bardağın içinde oluşan suyu aç karna iç. Turpun içine tekrar bal koy yine daha sonra oluşan suyu iç. 2-) 1 çay kaşığı toz zencefili 1 tatlı kaşığı balla karıştırıp yut. (Gün içinde 1-2 defa daha tekrarla ) Bu tarifler öksürüğü kesiyor. Ben ilaç kullanımına karşıyım o nedenle babaanne usullerini seviyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun Hülyacım,benim kızlar da üstlerini örtmezler,dediğin gibi ben örterim onlar açar.Ben çözümünü bulamadım malesef...

    YanıtlaSil
  9. Cumartesi 1 Saat yürüyüs
    Pazar 45 dk. Yürüyüs ve 45 dk. Cross Trainer...

    Fast Week basladi, hayirli olsun.Sevgilerle

    YanıtlaSil
  10. Hülyaaaaaa..... Nerelerdesin, iyi misiniz, hastalığı atlatabildiniz mi, bir haber ver. Merakta bırakma...

    Spor bidirimi: Cumartesi günü yapamadım:( Pazar günü ve bu gün(pazartesi) yapılmıştır:) Yapamadığım günler için suçluluk duyuyorum, yapınca da çok mutlu oluyorum. Bu duygular bana, spor yapma alışkanlığımın yerleştiğini gösteriyor ve ayrıca mutlu oluyorum:))

    Söylemezsem olmaz; bu gruba dahil olduğum ve gruptakileri tanıdığım için de çok mutluyum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende mutluyum, sayenizde her zamankinden saglikli besleniyorum :))

      Sil
  11. Hülya'cığım çoook geçmiş olsun atlatabildiniz mi? çocukların hepsi aynı benim minnakda üstü açık yatmayı seviyor:) fırsat bulup yazamamıştım arada kaçamaklar olsada fena gitmiyor daha doğrusu listeye tam uyamıyorum tartıyı bekliyorum uzun yürüyüşler yapıyorum ve su içmeyi ihmal etmiyorum herkese sevgiler....

    YanıtlaSil
  12. Sevgili arkadaslar, yarinki postta ,bizim sevdigimiz saglikli abur cuburlari Post olarâk yayinlaycagim.

    Ömür, Sevgi, Evergreen, Nil, Hülyadan öneriler geldi, sizinde önerileriniz varsa ,blogumda yorum birakirsaniz yayinlanacak.
    Iki ayri Post olarak bu konu yayinlandi,simdi sira bizim sectiklerimiz abur cuburlarda :) Katilmak isterseniz, güzel bir liste olacak, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. Hülyacigim cok gecmis olsun bendede alerji basladi yavastan meshur cicek tozu alerjisi yani olmasa sasardim bütün ailede var ve 40 li yaslardan sonra basliyor ne diyelim Allah caresiz dert vermesin..Birde kolum agriyordu haftalardir önce önemsemedim ama agrilar artinca nihayet dr a gittim meshur tenis hastaligi yani hep ayni hareketi yapmaktan olusan hastalik önce dirsek icinde basladi sonra tüm kola yayildi Dr bir kolluk yazdi ilac vede fizyoterapi bakalim evdede is yaparken takmam lazim takiyorumda bazen cok sanci yapiyor umarim düzeltebilirim cünkü agrisi artarsa yasam pek zor olacak benim icin

    Hülyacigim iyi aklinda kalmis evet benim zumba istikrarli bir sekilde devam ediyor arada yürüyüslerimde ama Sule en muhtesem valla bravo azmine hayranim canim...

    Sizi seviyorum kizlar kendinize iyi bakin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiğdem geçmiş olsun. Kolluğunu, fizyoterapini ihmal etme. Sıkıntılı bir süreç, umarım tedavin iyi bir sonuç verir. Kolay gelsin, sevgiler...

      Sil
  14. Bazen yazmayi unuttum deyip tekrarmi yazdim acep ?
    Haksizlik olmasin,gerci hergün spor yapiyorum.En azindan yürüyüs .
    Biraz önce Jillianla 30dk. Spor yâptim.Yetti arti bile, anlimdan sipir sipir terler akti.
    .
    Ikinizede cooook gecmis olsun.Benim allerji zamani 7. Ve 8 .aylar son senelerde yogundu.Gecen sene hafif gecti.Zencefill cayinin büyük yardimi oldu.polen allerjisi.Ne oldugunu bulamadilar, iyimi.
    Ama burun tamamen tikaniyor.Özellikle geceleri.
    Fisfislar bir haftadan sonra aliskanlik yapiyor,gecmis senelerde onsuz ypamiyordum,kullaninca hemen aciliyor,kullanmayinca tikali,eczaci birakmami söyledi.Uyusturucu gibi bagimlilik ypiyormus,fazla kullanilirsa.
    Dedigim gibi ,dayandim kullanmadim,zencefil cayini bir deneyin,belki yarari olur.

    Cigdemcigim,merak etmistim,uzun zamandir sesin cikmayinca,umarim Cabuk iyilesirsin..
    Herkese sevgiler,sagliklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  15. Hülyacığım geçmişler olsun. Derler ya geldi mi üst üste gelir. Umarım daha iyisindir. Dün de benim aylık geleneksel baş ağrım tuttu. Gözümü açamadım; üst üste ağrı kesiciler ve uykudan sonra, bu sabah hafiflemiş olarak uyandım. Şu anda düne göre çok iyim:))
    Kedi Puanlarımıza kavuştuk; benimkinde sorun yok. Voltranı göremedim; yanlış hatırlamıyorsam her gün yürüdüğünü söylemişti. Bir hatırlatayım dedim, gerçi kendisi de belirtir herhalde.

    Spor bildirimi: Dün baş ağrım başlamadan önce yapmıştım, bu günkü sporum da tamam. Yaptım yaptım diyorum, üşengeçliğimden detaya girmiyorum:)) Dün Leslie ile 3 mil, bu gün Jesica ile 30 dk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanada gecmis olsun Sevgicim..

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım. Geçti çok şükür:))

      Sil
  16. Bugünün sporu yapildi, bu kadin beni yoruyor.6 hafta sonunda yaptigima degse Bari :)))

    YanıtlaSil
  17. Dogumgünün kutlu olsun Hülyacigim.

    Allah herseyi gönlüne göre versin..

    Sevgiyle ,saglikla ve mutlulukla gececek günler dilerim.Sevgilerle

    YanıtlaSil
  18. Şule kutladığına göre bugün birisinin doğum günüüü:))
    Canım Hülyacağım iyiki doğdun!!!
    Mutlu, sağlıklı, sevdiklerinle birlikte uzun yaşların olsun!!! Çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugünkü spor da tamam. Senden ne haber??? :)))

      Sil
    2. Ben, 1 Saat disarda bisiklet sürdüm.Fazlasini canim istemedi... :)))
      Google + da endamyanin bugün dogum günü diyordu,kutladim ama Hülyadan des cikmadi,umarim dogrudur :)
      Herkese sevgiler ,kucak dolusu...

      Sil
  19. Hülya, ses ver arkadasim, nerdesin,nasilsin?

    YanıtlaSil
  20. Hülyam bizi meraklarda bırakıyorsun. Canım sağlıkla ilgili bir sorun yoktur umarım. Bir ses, bir haber ver!!!
    Arkadaşlar yarın "fast week"in son günü ve sabah aç karnına tartılıyoruz. Hepimizden güzel haberler geleceğini umuyorum. Beklediğimiz kadar iyi bir sonuç olmasa da önemli değil. Önemli olan vazgeçmeden devam etmek. Herkese sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa kimseden ses seda yok!!! Neredesiniz arkadaşlar??? Ben mi yanılıyorum?? Bugün tartı günü değil mi?? Bu gün pazar diye kimse bilgisayarını açmadı mı:)))

      Neyse ilk tartı bildirimi benden olsun: 71.5 Süper değil ancak benim için iyi bir sonuç.
      Sizlerin sonuçlarını da merakla bekliyorum....

      Sil
    2. kimseden ses yok ben buradayım Sevgi :) sonucun gerçekten iyiymiş dün tartı günü olduğunu bilmiyordum bugünde kahvaltıdan sonra gördüm tartılmadım yarın sabah ilk iş tartı:) bu sefer çok bir şey beklemiyorum son 10 gündür çok dikkatli değildim yeniden bir sarsılayım kendime geleyim ...

      Sil
    3. Neslihan hiç belli olmaz. Beklediğinden daha iyi bir sonuç çıkabilir. Ben de merakla bekliyorum :))

      Sil
    4. Sevgicigim,2,5 kg.gayet güzel bir sonuc,tebrikler canim.
      Benim göbek 2,5cm kücülmüs :) eh ,buda birsey ... :)))
      Sporlar son günlerde yâpildi ama yazamadim.Grup arkadaslarim hepinize selâmlar, slow haftada fazla dagilmayin.1 hafta sonra listeyi degistiriyoruz.Pazartesi yeni liste gelsin,takibi daha kolay oluyor...Hülyacigim,tekrar gecmis olsun canim,umarim hafifler sikayetlerin.Sevgilerle

      Sil
    5. Bencede 2,5 kilo müthisss Sevgicim!! bende tebrik ediyor ve darisi basima diyorum!!! biraz yerlerdeydim yine ama toparlaniyorum tekrar, tabiki bilmem ne kadar dogru aslinda belkide taa basa dönmek gerekir ama ben düse kalka devam ediyorum;)
      Bu arada Hülyacim cok gecmis olsun, umarim sen ve prensesin daha iyidir canim!!
      en önemlisi saglik, allahim saglik sihhat versin!
      herkeze selamlar sevgilerle..

      Sil
    6. Şuleciğim. Nil canım teşekkür ederim moral desteğiniz için! Beş haftada benden bu kadar:))
      Nil dediğin gibi hep beraber düşe, kalka devam edeceğiz, vaz geçmek yok:))
      Diğer arkadaşlardan ses çıkmadı, merak ediyorum, herkes iyi mi?
      Hülyacığım özlem ve merak içindeyim canım iyi misiniz??

      Sil
  21. Hülyacığım geçmiş olsun tekrar. Bir an önce iyileşmeni dilerim. Mevsimsel allerji için bir yakınım her bahar iğne oluyor. Daha az etkilenerek atlatıyor. Eminim sen de gereğini yapıyorsundur. Acil şifalar diliyorum canım!!!

    YanıtlaSil
  22. Hülyacığım istersen yeni bir post aç. Bu posta yazdığın ilave yazılar gözden kaçıyor olabilir. Çünkü sen bu gün yazsan da, aynı post olduğu için hala bir hafta önce yayınlanmış görünüyor. Dolayısıyle insanlar yeni birşey yok diye blog'a uğramayabilirler diye düşünüyorum.
    Tartılarda da sorun mu var acaba :)))

    YanıtlaSil
  23. Arkadaşlar merhaba,
    "MPG Dayanışması" hala devam ediyor mu??? Lütfen bir ses verin, nasılsınız, iyi misiniz? Yardımlaşmak ve birbirimize destek için bir araya geldik, unutmadık değil mi?
    Yarın yeni listeye başlayacağımızı hatırlatmak istiyorum: 15 gün sürecek VII. liste. Linkini aşağıya kopyalıyorum.Çok sıkı geçen üç haftadan sonra uygulaması çok rahat ve özlenen bazı yiyeceklere izin verilen güzel bir listeye geçiyoruz. Kolay gelsin arkadaşlar, hepinize sevgiler, selamlar...

    http://mevsimlerdenroma.com/2013-program/293-ister-inan-ister-inanma.html

    Aşağıdaki linkte 2013 yılı listeleri sırasıyla verilmiş, belki işinize yarayabilir:

    http://mevsimlerdenroma.com/2013-program.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sevgi, bende sana katılıyorum. Onbeş gündür yurt dışındaydım. Döndüm ilk iş Endamya nın bloğuna baktım. Değişen bir şey yok. Yalnız kafam karıştı şimdi benim. Ben yurtdışında listelere pek uyamadım. Yiyecekler bizim tarzımız değildi. MPG de yazılarında liste dışı hareket edildiğinde ilk listeden tekrar başlanılmasını yazıyordu. Gerçi ben kilo almadım tam tersine kilo verdim. Yarınki listeden mi devam edeyim ilk listeye mi başlayayım bilemedim.Kilo bildirirmimiz ne zaman? Hülya'cığım neredesin?

      Sil
    2. kızlar merhaba, ben son zamanlar da biraz kopsam da devam ettirmeye çalışıyorum ben de son listeye uymadım kilo bildirimini de bugün yarın yeni yazıya yapayım diye bekledim 69,5 oldum çok az vermişim ne yapalım ilk listeye mi döneyim yoksa bu günküne başlayayım mı Sevgi , Şule size çok teşekkür ederim çabalıyor hepimizi bir araya getiriyor güzel bilgiler veriyorsunuz eminim Hülya da iyileşip dönecektir Hülyammm özledim inşallah iyisindir bir sorun yoktur ,,,,,

      Sil
    3. Bastan baslamak zor gelebilir.1-2 gün yesil corbali listeyi uygulayip,yeni listeyi takip edebilirsin.
      Yinede sitz bilirsiniz tabii ki..Kolay gelsin.

      Sil
    4. Neslihan tebrik ediyorum! Hiç azımsama "az, hiçten, hiç, almaktan iyidir". Denemeye devam etmesen bu kadar da olmazdı, onun için vazgeçmeden devam. "Damlaya, damlaya göl olur" demiş atalar:)) Çok sevgiler...

      Sil
  24. Sevgili Voltran ,benim önerim yesil corbali bir gün yapip kaldigin yerden baslamandir.Zaten kiloda
    almamissin,sanirim bu yeterli olur.Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün zamanim hic olmadigi icin gec saatte yeni listenin linkini vermistim.Sagolsun Sevgi önceden vermis,yardima kosmus,tesekkürler canim.

      Elbette burdayiz degil mi? Yorumlar gelmesede biliyorum,ordasiniz ama cok seslilik daha eglenceli :)

      Sil
    2. Önerin için teşekkürler. Bloğunu takip ediyorum ve çok beğeniyorum.Ben bugünü sebzeyle geçirdim zaten. Yarın yeni listeyle, sizlerle devam etmeye karar verdim..Tartıldım bu arada 83,6 kg. olmuşum. Birlikteliğimiz boyunca 9 kg vermişim. Kayıt ne zaman bilmiyorum ama kilo vermenin sevinciyle bildirimde bulunmak istedim. Sevgiler,

      Sil
    3. Tebrikler!!! Voltran süper:)) Devam konusunda ben de Şule gibi düşünüyorum. Her şekilde sağlıklı beslenmeye devam sonuçta.Sen de bu yönde karar vermişsin, bitiş çizgisine birlikte varmak güzel olacak..
      Aslında dün değil, ondan önceki pazar tartı zamanıydı. Bir kopukluk oldu sanırım ama çok ta önemli değil. Sonraki tartı VIII. listenin sonunda, yani yaklaşık bir ay sonra.

      Şuleceğim rica ederim. Dayanışmanın gereği kim ne yapabiliyorsa yapmalı diye düşünüyorum. Hem bu arada tekrar motivasyonumuzu sağlayıp, birlikte devam etmek iyi olur ve bence de daha eğlenceli...
      Hülyacığım sen de bizi daha fazla sensiz bırakma. Özledim ve nasıl olduğunu merak ediyorum...Çok sevgiler...

      Sil
    4. Voltran ,ne güzel haber böyle :)

      9 Kilo ..Gecen seneki grupta ben 3 ayda vermistim bu kiloyu .
      Bu sene verecegim Kilo az oldugundan midir,spordan midir bilmiyorum ,Kilo

      veremesemde

      Almiyorum, o yüzden bildirimde yapmiyorum.Saglikli beslenmeye devam...

      Tekrar tebrikler,grup icin en güzel motivasyonlardan biri bu haber...

      Sil
    5. Sevgili Şule aslında bende çok şaşkınım. Ayda ortalama 3 kg. verirken son ayda daha fazla vermemin sebebi sanırım vücudumun '' az ve öz yeniyor kıtlık yok kalorileri depolama, enerji olarak kullan '' olgusuna ulaşması. Biz diyet yapmıyoruz sağlıklı besleniyoruz. Beynimin yanı sıra vücudumun çalışma sistemi de bu algıda artık. Sabır istikrar ve bilinçle hedefe kitlendik. İnşallah sağlık ve esenlikle sonuca da ulaşacağız. MPG ve Endamya bize ev sahipliği yapsa da kendimi misafir hissetmiyorum. ihtiyacı olduğunda ailesine sığınıp, sarılınıp kollanan evlat gibiyim. Çokça İletişimde olamasak da bir amaç için aynı çatı altında toplanan, kuvvet birliği yaptığım dayanışma grubumuz benim için çok değerli. Sevgilerimle,

      Sil
    6. Bu arada grubumuzdaki diğer arkadaşlar neredeler? Yoksa terk mi edildik. Biz kaç kişiyiz,. merak ediyorum. Grup dağıldı mı? yoksa İletişim kopukluğumu var? Ne dersiniz, haksız mıyım?

      Sil
    7. Motivasyon cöküsümü yasiyoruz yoksa cogumuz hedefine ulastimi ?

      Ulasanlar bir yorum birakip herkesi sevindirebilirler!

      Ulasamayanlar, yanliz degilsiniz,kilo bildirimi hic önemli degil, Kilo veremiyorsanizda, en

      azindan sâglikli beslenme düzenini aliskanlik haline getiriyorsunuz,getiriyoruz.!

      Biraz önce motivasyon amacli,kulak cekmeli,aman dikkat amacli (hepimiz icin gecerli )

      Bir Post hazirladim,sonra buraya geldim,sanirim yerinde bir Post olacak, yarin yayinlayacagim.

      Neydi? Ne oldu? Cinsinden....

      Hülyacigim,umarim daha iyisindir.Kedileri özledik :))



      Sil
    8. Ben senin blogada yazdim canim kilolar durdu gitmiyor ikimizde ayni dertten muzdaripiz galiba..Bende ayni yerde sayiyorum ama sükürki üste almiyoruz kilolar az olunca gitmesi zorlasir diye yazmisti bana Sevgili Mehtap belki ondandir yada biz vücudumuzun üstüne cok mu gittik nedir ? Bunlar sorun degil allah sagligimiza zeval vermesin yine cok sevdiigm bir ablami kaybettim yillardir cok cekti öyle böyle degil 20 yil üzeri umarim simdi cok huzurludur Allah mekanini cennet eylesin..Yasarken böyle insanlari görünce Aldigim her nefese dahada sükrediyorum ve kilo gibi kücük seyleri daha az takiyorum kafama

      Sevgili Voltran tebrikler bende ayni Suleyle beraber 9 kilo vermistim 3 ayda gecen sene cok güzel bir basari..Herkes bizimle olan verdiniz yada vermediniz ama almadinizda buda büyük bir basari yazin lütfen sesinizi iyi oldugunuzu duyalim yeter bize..

      Hülyacigim biranönce iyiles ve gel aramiza lütfen Sevgiler hepinize

      Sil
    9. Basin sagolsun Cigdemcim, Mekani Cennet olur insallah!! Cok haklisin canim, herseyden önce saglik!!
      Kimsenin motivasyonunu düsürmek istemiyorum ama Kilo veremiyorum su siralar..bir Ileri bir geri inanin artik tartiyi görmek istemiyorum...tartilmayinca daha mutluyum ben.
      Yorum yazamadim son günlerde, maalesef gün icerisindeki kosusturmalardan dolayi sadece cep telefonumdan sizleri takip ediyorum fakat nedense cep telefonundan yorum ulasmiyor..insallah ilerki zamanlarda buna bir cözüm bulacagim:)
      Hepinizin tek tek varligi inanilmaz güc veriyor bana! her yorum her Kücük bir detay bile bir adim daha hedefe yaklastiriyor! Iyiki Varsiniz Arkadaslar!
      Sevgili Voltran nasil sevindim anlatamam, tebrik ederim seni!! HArikaaasinn tek kelimeyle!! Darisi benim ve tüm bu yolda ilerleyenlerin basina...
      Hülyacim umarim sagliginiz ile ilgili bir sey yoktur, cocuklar isin icine girince iyilesme süresi biraz daha uzayabiliyor sanki..kendi adima söyleyim birde hastalik sonrasi oglumun huy degisikligi gibi..bir cok sey ile haftalar sürebiliyor tekrar "normale" dönmemiz:)
      Tek dilegim iyi olmaniz!
      Herkeze kucak dolusu sevgiler!!
      Güzel hafta sonlarimiz olur insallah, bol sporlu ve saglikli!

      Sil
  25. Selam Hülya, son updatelerini farketmemisim, gecmis olsun. Allah sifa versin. Umarim daha iyisindir.

    YanıtlaSil
  26. Herkese merhaba,uzun bi sınav dönemi geçirdim üstüne birde sağlık sorunlarım eklenince düzenim altüst oldu maalesef spor da yapamadım hiç...Tartılmak hiç istemiyorum çünkü moralim bozulacak ve düzenimi tekrar kurmak zor geliyor inşallah en kısa zamanda toparlanırım.Hülya ablacım lütfen bi ses ver seni merak ediyoruz inşallah en kısa zamanda iyi olursun çok geçmiş olsun...
    evergreen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman tartilma,3 gün Yesil corbali,sebze agirlikli beslen katil aramiza.Stress yapma!

      Stresste Kilo aldiriyor,hatirla Evergreen.Sevgilerle

      Sil
    2. Merhaba Evergreen, öyle iyi anliyorum ki seni ama pes etmek yok! Gecenlerde bir yazi okudum ve en cok Kilo veremeyen insanlarin aslinda tamamen pes eden nasil olsa veremiyorum deyip tamamen kendini birakan insanlar oldugunu ögrendim..yani gecmis gecmiste kaldi biz önümüzdeki günlere bakalim! Ben kendimi böyle teselli ediyorum:) Dogrusu ise yariyor, grubun kaplumbagasi oluruz belki ikimiz ne dersin, ama hedefe gecte olsa ulasacagimizi biliyoruz ya bu da bize yetmezmi?;)) Sinavlarinda basarilar diliyorum bu arada!
      Sevgili Sulenin önerisinide bende aklimda tutuyorum ve katiliyorum stressi uzak tutmaliyiz birde Moral bozuklugunu...

      Sil
  27. Merhaba,
    diet motivasyonu için neler yapabilirim diye kendime yol çizmeye karar vermişken sizlerle tanıştım,
    hoşbuldum şimdiden,

    ben eskiden kilolu biri iken çok sıkı ve sağlıklı diet ve spor planı ile ideal kiloma ve sağlığıma kavuşmuştum, ama iş düzenim, ve günlük hayatımdaki plansız yemekler, yorgunluk hali enerji olsun diye yemek yemeler kilolarımı 5 yıl sonra yeniden almama neden oldu, çok kısa sürede kilo aldım,
    bugün ise eski düzenime geri dönme kararı aldım, yeşil çaylı, kuru kayısı günler başlasınnnn istiyorum :)
    Şuan 66 kg olduğumu gördüm :(
    Ama çok kısa sürede 54 kg olmayı hedefliyorum.
    Daha evvel bir dietisyenden aldığım listeyi yeniden uygulama yapacağım,
    bunlardan en önemlisi ilk 2 hafta sabahları 1 adet c vitaminli kalsiyum tablet, halsizlik için birebir.
    Sonra suyu ağzında çiğneyerek içmek, yani ağzınızda bi kaç sn bekleterek içmek, bu yöntemde yeme istğini azaltıyor.
    Şimdilik bu kadar,

    görüşürüz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Betül,aramiza hos geldin.Ben sulemcafe den Sule.

      Verdigin öneri icin tesekkürler.Hülyacigimdan uzun süredir ses cikmiyor,bahar allerjisi Hala sürüyor galibâ.
      Grup üyesi olarak karsilamâk istedim, paylasimlarinizdan mutluluk duyacagiz,sevgilerle.

      Sil
  28. Merhaba Betül, önerilerin icin tesekkürler..ilk kez duydum agizda su cigneme teknigini, hemen uygulayacagim! Bende grup üyesi olarak Hosgeldin diyorum!
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  29. Merhaba, aramıza hoş geldin Betül. Ben her sabah 1 limonu sıkıp içinde 1 kg su olan sürahime koyup öğlene kadar tüketiyorum. Suyu lıkır lıkır değil de anlattığın gibi ağzımda çevirip 2-3 kerede yutuyorum. Kilo vermemde faydası var mı bilmiyorum ama Suyu böyle daha kolay tüketiyorum. Yürümediğimde, kaçamak yaptığımda mutlaka kilo alıyorum. Bazen 1 kg. ı 1 günde alıyorum ve bu kiloyu çok dikkat etsem de 1 haftada veremiyorum. Bazen aynı kiloda haftalarca kalıyorum. Ama vazgeçmiyorum. Sonucunda gram gramda olsa direnç kırılıyor ve kilo vermeye devam ediyorum. Menapoz metabolizmayı yavaşlatıyor onun için herkesten daha dikkatli olmak zorundayım. Hayatı da sınırlarla kendime zorlaştırmıyorum. Canımın istediklerini kategorileyip ya yemiyorum yada tadına bakıyorum. Böylece nefsimi köreltip yasak duygusunu bertaraf ediyorum. Paylaşımlarınız için hepinize teşekkür ederim canlar. Yazın lütfen, varlığınızı gösterin. Yalnız olmadığımızı hissedelim. MPG dayanışması durağan değil, aktif olur değil mi ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HaklisinVoltran!
      Havalar güzellestikce bizde hareketlenelim.

      Sil
  30. Arkadaşlar merhaba,
    açıkçası 15 gün önce grubun dağılmış olabileceğini düşünerek epeyce üzülmüştüm. Sonra (hemen hemen) herkes "buradayım" deyince çok mutlu oldum.Ses vermeyenlerin de aramızda olduklarını ve belki de sessizce izlemeyi tercih ettiklerini düşünüyorum.Yine de ara sıra sesinizi duymak güzel olurdu :)
    Yarın yeni listemize geçiyoruz. Listenin linkini Şule blogunda vermiş. Buraya da linki vereceğim ama Şulem e uğrayıp motive edici güzel yazısını okumanızı öneririm:))

    http://mevsimlerdenroma.blogspot.de/2013/04/evdeki-hesap.html

    HÜLYAcığım sana, motive eden güzel enerjine ihtiyacımız var!!!.. Hiç değilse iyi olduğunu bilmek te bize yeter... Kocaman kucaklıyor ve öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkürler sevgicim liste icin ve hem sana hemde tüm arkadaslara cok tesekkürler! Herkez bir sekilde ses veriyor ve grubumuzun dagilmadigini hem hissedip hemde görmek daha da motive ediyor inanin!
      Herseyin basi saglik, yeni listemizde cok saglikli ve hizlica kilolara veda etme listesi bence:)
      hepinize sevgiler!
      Hülyacim insallah iyisindir canim! Dualarim seninle!
      selamlar..

      Sil
    2. Evet Nil canım bütün diğer listeler gibi sağlıklı ve güzel bir liste. Finale az kaldı, kilo veremesek de almamış olmak ta büyük bir kazaç olur bence. Ayrıca ben kendi adıma, sizler gibi güzel insanlarla tanışmış olmayı en büyük kazanç olarak görüyorum; seni ve diğer bütün arkadaşları. Çok sevgiler...

      Sil
  31. Yorgun ama güçlü cadım. Nasılsın?
    Senin ve 'MPG' dayanışmasındaki tüm annelerin günü kutlu olsun!!!

    Hülyacığım seni 'tag' ledim, 'mim'ledim ;))
    Sende sorulara cevap verip,devam tag'lersen sevinirim.Ayrintilar blogta.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. Aranizda hala devam edenler icin: yeni listeye basladik !

    5 gün sürecek.Kolay gelsin hepimize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Şule, Hülya da Mehtap gibi bizi terketti herhalde, İyiki buraya girdim listeyi takip işini kaçırdım sanırım. Neyse devamlılık esastır deyip yeni listeye geçiyorum. Sende olmasan grup diye bir şey kalmadı diyeceğim.Bu arada tartıldım, başladığımız tarih itibariyle 12 kg vermiş bulunuyorum. Daha vermem gereken 15 kg. var. Yola devam. Sevgiler,

      Sil
    2. Ay! Valla cok sevindim canim...12 kg.cok güzel.

      O 15kg.de halledersin,buna yürekten inaniyorum.

      Bir tavsiye listeler bitiyor ya, devam icin Mehtabin diger liselerinden birini sec, vücuda biraz degisiklik olsun.Alisiyor sonra,yag ykimini azâltiyor.

      Bende inan devam edenler icin burdayim.Saglikli beslendim ama öyle Kilo veremedim.1 seneden fazla ayni sekilde beslendigim icin kilomu korudum, simdi degisiklik Zamani.

      Devam edenleri yanliz birâkmamak Adina burdayim.Dâha sonra Kendi bilgilerimce,ögrendiklerimle ,listesiz devam edecegim...

      Sanirim son liste yârin, bugün bir bakayim..Kutlarim seni, insan isteyince yanlizda basariyor, yeter ki gercekten istesin.Selamlar...

      Sil
    3. Yalnız olmadığimı görmek bir ses duymak çok güzel. Esasen ben Mehtap' ın tatil kilolarımızı verelim çağırısıyla 108 kg ile başladım bu yolculuğa. Listeler bitince en baştan tekrar başlamayı planlıyorum. İstek azmi ve İstikrarı getiriyor. O nedenle şevkle devam ediyorum. Şu an mevcut bloğum yok ama senin bloğunu beğenerek takip ediyorum. Devam edecek yolculuğumda zaman zamanda olsa seninle paylaşımlarda bulunmak isterim. Sevgiler.

      Sil
  33. Arkadaslar yeni ve son listemiz basladi. Bundan sonra bir liste dâha var; tatil kilolarini verme listesi.
    Araya ramazanda girecek.Belki bu listeyi bayrâm sonrasi yâpariz.
    Ama daha cok var...di Mi?

    Listemiz ;http://www.mevsimlerdenroma.com/2013-program/321-degisiyoruz-degistiriyoruz-9-liste.html

    YanıtlaSil
  34. Efendim,artik buraya arkadaslar ugruyormu bilemiyorum ama gcikmelide olsa herkese hayirli ramâzânlar diliyorum.Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Şule, burayı takip eden herkese hayırlı Ramazanlar. Ben birlikte çıktığımız yolculuğa devam ediyorum. 77 kg. düştüm.Uzun ve sıcak günlerde oruç tutmanın sabrını ALLAH veriyor; ama ben yine de bu ay kendimi yiyecek ve içecekler konusunda rölantiye aldım. Bayram sonrası yolculuğa devam edeceğim. Bloğunu beğenerek takip ediyorum.Paylaşımların için teşekkürler.

      Sil
    2. Merhaba Voltran,

      Is,güc ,blog ,hastalik derken buraya ugrayamadim.Cok sevindim .Ramazanda vücudu zorlamamak gerek.

      Ben ayniyim.Son bir aydir,saglik sorunlari ve Ramazan dolayiiyle spor cok az yapildi.

      Insaallah Ramazan sonrasi hareketlenecegiz.Ramazanin son günlerininde güzel gecmesi dileyigle.Burdan okuyup,sessiz kalanlarada selam olsun :)

      Sil
  35. Hülya'cım merhaba.
    Şule haricinde kimseyi evinde bulamadım arkadaşım. Herkes birer birer uzun bir yolculuğa çıkmış gibi... Ben de öyleydim ama kürkçü dükkanıma döndüm bugün. Umarım sizler de en kısa zamanda güzel haberlerinizle dönüş yaparsınız. Yarım kalan bir kahve randevumuz var, unutma!

    YanıtlaSil

Paylaşımınız için teşekkürler...