27 Mart 2014 Perşembe

5. Liste, 4. Gün, 5. Gün, 6. Gün ve 7 Gün... Gündem: KENDİMİZ İÇİN BİR NEFES !!! ( Özür diliyorum :))), Ev trafiği yoğun olduğu bir dönemdi. Sizi seviyorum :))))





































Merhaba arkadaşlar,
Kimler için yaşıyoruz yada ne için???
Bugün kendimiz, sadece kendimiz için neler yapıyoruz onu sorgulayalım...

Kendimiz için bir nefes alalım...
Hep beraber !

Blog hareketlerimiz azaldı ama bağımız kopmuyor diye düşünüyorum. Lütfen paylaşmaktan geri durmayalım, ben zaman bulamasam da zamanı olan ekip arkadaşlarımdan güzel cümleler bekliyorum ve hepiniz çok öpüyorum...



Döneceğim...








25 yorum:

  1. Öncelikle kendim icin yasiyorum, ben saglikli olmasam aileme faydam degil zararim olur, diye düsünüyorum.

    Saglikli beslenme ,fit olmak ,hersey kendim icin.Sporuda kendim icin yapiyorum.Baskalari Beni begênsin diye degil, aynadaki benin hosuna gitsin diye hersey.
    Zannetmeyin cok bencilim, aksine...
    Ama bu konuda baskayim...Bu zahmete kendim icin katlaniyorum...Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum Şuleciğim.
      Hülyacığım konu çok güzel ve derin bir konu aslında ama şu sıra hiç kafamı toparlayamıyorum:( Mart ayını bir atlatalım, ortalık bir sukunete kavuşsun (umarım, dilerim).
      Bu arada sporumu her gün bildiremedim, mart ayında 11 gün spor yapmamışım. Şu an her gün düzenli yürüyorum. Yani mart ayında toplam 20 gün spor yapmış olacağım. Şimdiden bildirmiş olayım:) Çok sevgiler, selamlar...

      Sil
    2. Ne güzel bir bakış açısı :))

      Sil
    3. Sevgi'm, memleketimiz, vatan için hayırlısı...
      Mart ayı 20 kedi puanı ekledim canım ;) Çok güzelmiş :)))

      Sil
  2. Sporumu bugünde yaptim.Kizlar diyet nasil gidiyor,birakmadiniz degil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle son sürat devam etmekteyim Şuleciğim:))

      Sil
    2. Okuldan dolayı karışıklıklar oluyor ama durmak yok inşallah sonuna kadar devam Şule ablacım :) Ben de yaptım bu arada sporumu,kendim için yaptım kendimi iyi hissetmek sağlıklı olmak enerjik olmak için, kendimi mutlu etmek için ;))
      evergreen

      Sil
    3. kesinlikle devam sulecim, spor bu hafta yapamadim ama yarin tekrar daha siki baslayacagim sporada:)

      Sil
    4. Kedi puanını ekledim Şule'm;)

      Sil
    5. Kedi puanını ekledim Evergreen'im ;)

      Sil
  3. Jillianla spor yapildi+ 30 dk.cross trainer.Iyi aksamlar.

    YanıtlaSil
  4. Blogda ki herkese merhaba, her zaman yazamasam da takipteyim. Şu sıra kendim için MPG listelerini klase etmekle meşgulüm ( güncel durumlar nedeniyle, ulaşılamama ihtimaline karşı) Ben varış noktamı yarılasam da daha uzunca bir süre MPG listelerini uygulamak durumundayım. O nedenle işi rutin akışa bırakmamam gerekiyor. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Voltran seni gördüğüme ne kadar sevindim, sen buranın uğurusun. Çok apayrı bir hissiyatın var bende. Aslında maillerimizi paylaşsak, olası durumlarda oradan iletişime geçebiliriz...

      Sil
  5. Dün 80 dk.bisiklet sürüldü + 1 Saat ütü yapildi :))))

    YanıtlaSil
  6. Secime gidip oyunu kullanan herkese günaydin.Yoksa sitz hala gitmediniz mi?

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydıııın Şuleciğim:)) Görev tamam ancak epey beklemek gerekiyor. Katılım çok yüksek ve uzun kuyruklar var sandıklarda. Çocuklarla birlikte (oğlum ilk defa oy kullandı) sıkılmadan bekleyip, vatandaşlık görevimizi yaptık:))

      Sil
    2. Vatandaşlık görevi en güzelinden yapıldı ;)

      Sil
  7. Hülyacığım günaydın:)) Nasılsın, sporunu yapıyor musun? Elifimin diyeti nasıl gidiyor? Özledim senin detaylı sohbetlerini. Sanırım iş yoğunluğundan sen de pek detaylı yazamıyorsun:(
    Yarın VI.(7+7+7) listeye başlıyoruz , protein ağırlıklı besleneceğiz üç hafta hepimize kolay gelsin:)) yi pazarlar, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi'm, iyiyiz, dahada iyi olacağız İnşAllah... Nazik yorumun için teşekkür ederim. Sevgiler canım :)

      Sil
  8. Merhaba arkadaslar! Merhaba Hülyacim! Yine konu harika canim, bende kendim icin su anda rahat bir nefes aliyorum:) o Kadar önemli ki kendimiz icin bir dakika olsa vakit ayirmak bence, ama sorumluluklar öyle fazla ki dogrusu ben özellikle "saglik" olursa yani evde esim yada oglum rahatsiz olursa birakin nefes almayi kendimi tamamen unutabiliyorum...Allahim saglik sihhat versin hepimize tüm evlatlarimiza...
    Yeni listemiz yine yeni heyecan ve yeni umutlarla dolu benim icin ve hepimiz icinde eminim öyle...Sporumu bu hafta cok aksattim hülyacim ama yarin tekrar baslayacagim o Zaman bildiririm canim.
    Güzel bir hafta baslangici diliyorum hepimize! Dilerim Ülkemiz icinde hayirlisi ne ise o olur!
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerine aynen katılıyorum bitanem, kuzucuğunu öpüver benim için :)

      Sil
  9. Hülyacigim, 1saat yürüyüs,50dk.cross Trainer dün yapildi.

    Ama en önemlisi, sein nasilsin, nerdesin ?Elif Mi hasta yoksa?Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki kedi puanını ekledim canım ;) Benimkisi sadece yoğunluk bitanem...

      Sil

Paylaşımınız için teşekkürler...