14 Şubat 2014 Cuma

1. Liste 5. Gün... Gündem: SADECE SEVGİ !!!































Günaydın arkadaşlarım,
Ne güzel bi gün...

Bugün sevginin penceresinden bakalım istedim.
Sevmenin ve sevilmenin getirdiği huzurun ruhumuza olumlu etkilerini...
Dünyanın yaşanası ve güpgüzel olduğu anları,
O anlarda yemeğin aklımıza bile gelmediğini...
Başka zaman eksikliklerini ve yaptıklarımızı konuşuruz.
Bugün hiç girmeyelim o konulara...

Güzel şeyleri konuşalım.
Bize mutluluk verenleri...

Ne güzel bir sevgi ağı oluşturduk biz. Bi çemberdeyiz ve çemberin şekli, sevginin şekli olvurmiş farkında olmadan. Birbirimizi kuşatmışız kardeşçe...

İşte tamda bu sebeple kutlu olsun "Sevgi günü"müz...
Hepimize...












































13 yorum:

  1. Hülyam yaptın yine yapacağını, kedilerden oluşan kalp, kocaman gülümsememi sağlarken içimi ısıttı:)))
    Seni seviyorum yorgun ama güçlü cadı :)))

    YanıtlaSil
  2. Günaydın, bugün sevgililer günü. Aynı amaçla birlikte yürüdüğüm grup arkadaşlarıma Sevgi gününüz kutlu olsun diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde sevgi günün kutlu olsun Voltran'ım :)))

      Sil
  3. Siyah beyaz resimdeki kedileri cok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o kedileri çok seviyorum. Bilyormusun onlar biziz ;)))

      Sil
  4. Buradaki butun arkadaslarimin sevgi gunu kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkem seninde sevgi günün kutlu olsun :)))

      Sil
  5. Sadece birgün degil hergününüz sevgi dolu olsun arkadaslarim...

    YanıtlaSil
  6. Sadece birgün degil hergününüz sevgi dolu olsun arkadaslarim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir dilek bu Çiğdem'ciğim. Evet her günümüz öyle olur İnşallah...

      Sil
  7. Iyi geceler Hulyacim bugunude atlattık şükür.Sporum 50dak.crosstrainer .yemek listesinede uydum.sanki biraz acligimiz azaldı gib.i sizinde oylemi?

    YanıtlaSil
  8. Canım ben dün zorlandım biraz ama sabır... Açlık yok ama bir halsizlik var, oda uykusuzluktan galiba. Bugün dinleneyim bakalım nasıl olacağım ?
    Kedi puanını ekledim bile ;)))

    YanıtlaSil

Paylaşımınız için teşekkürler...