2 Ocak 2014 Perşembe

Bu blogda neden bu kadar kedicik var???



Bu gün bir önceki yazıda belirttiğim gibi çok yoğun bir gündü. Değil bloga bakmak, kafamı bile kaldıramadım. Sadece bir ara mail gönderirken sevgili Ömür'ün yorumunu yayınlayıp, cevaplayabildim. Ama, ama bütün gün kafamda yazacağım konulara nereden başlasam diye planlar yapıp durdum.


Bahsetmek istediğim bir nokta bu blogda neden bu kadar kedi olduğu...
Kedileri çok ama çok sevdiğimden değil...
Tabi ki hayvanları seviyorum...
Ama kendimde ve çevremde gözlemlediğim olgulardan biri hayatla mücadele ederken hırsımızı yemekten almamız. Yani  psikolojik açlık...

Kendimize yaşamın bin bir türlü hali olduğunu, biraz zaman ve sabırla taşların yerine oturacağını, kendimizi hırpalamamızın kimseye bir faydasının olmadığını kabullendiremeyişimizin artçısı psikolojik açlık...

Bende nacizane bir ikonumuz olsun istedim. Hepimizin...



Kendini her zorluktan korumasını bilen, yapılması gerekeni fıtratıyla en doğalından yapan, hep dört ayağının üstüne düşen kediler...

Hayvancağız bilmem kaçıncı kattan düşüyor "ay ben şimdi ne yapacağım" demiyor. “Nasıl düştüm ben bu çukura” ya da “kim itti beni”.

Karşısına çıkan olumsuzluğa rağmen olayı doğal akışına bırakıyor ve felaha ulaşıyor…



Evet, biz de önümüze bir taş geldiğinde kendimizi paralayıp çözümü buzdolabında çikolata yoklarken aramayalım. Hırsla kavanozun dibini bulmayalım... Lokmalarımızdan çıkarmayalım öfkemizi, hüznümüzü… Bile bile yapmayalım bunu…

Hayat zaten bizi o kadarda tınmıyor. Bırakacağı durakta indiriveriyor valla. Bizse yolculukta kendimize ettiğimizle kalıyoruz.  Eee o zaman varacağımız yere zaten varacaksak yolculukta kendimizi niye bu kadar paralıyoruz ki... Sonra da vah efendim güzelliğim gitti, ah sağlığım diyoruz...
 
Zaten bu bir kısır döngü. Yedikçe dibe düşüyorsun, battıkça yiyorsun...

Neyse psikoloji bizi aşar…

Hayatın girdaplı yollarından geçerken nasıl bir duruş sergilememizi hatırlatacak kedicikler bize ;)))

Burada olma maksatları ve anlamı budur efendim…






...............................................................................................................................................................................................................................


Günün kedi puan tablosu:



1. Şule...










2. En tatlı cadı Elif...










3. Endamya...











* Yarın günlük programımı paylaşacağım. İnşAllah...






2 yorum:

  1. Ben de mersk etmistim gercekyem de ne bu kedi bollugu diye,...anlamliymis...ben alssm alsam ykedinin sicak yer buluncs mayisip uyuma ozelligini alirim ya neyse degisecegim insallah. ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nagişim hoş geldin... Burada olmana çok sevindim... Beğendin mi blogu?
      Bidenem artık kedilerin bizim için anlamı bu ;)))
      Ok...

      Sil

Paylaşımınız için teşekkürler...