31 Ocak 2014 Cuma

Toplantıdayım... Tüm gün :(((




























Arkadaşlar...
Bugün tüm gün toplantıdayım...
Akşama görüşelim ;)))

.............

Merhaba...
Yoğun bir gündü...
Bir eğitim günüydü. Beynim yeni yüklenen verileri işlemek için çırpınıyor şu an...
Ama ama öğrenmek güzel...
Bugün güpgüzel insanlarla tanıştım... Mutlu oldum...

Nursima yorum bırakmış, aramızda olmak istemiş.
Başımız üstünde yerin var arkadaşım...
Bu varoluş hepimizle can buluyor...
Yorulmuşum birazcık ben...
Uzun zamandır mücadele edince...
Kan oluyorsunuz bana, can oldunuz...

Tablomuz şekillendikçe,
10 Şubatı iple çekerken buluyorum kendimi.
İlk defa sanki bir eğlenti gibi olacak bu diyet olayı benim için...
Şenlik havasında...
Çok ama çok güçlü buluyorum kendimi...
Ve mutlu...


Peki siz ne düşünüyorsunuz?
Neler hissettiriyor birlik olmamız???



































...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Günün kedi puanları:



1. Sevgi...










2. Evergreen...










3. Şule...

















8 yorum:

  1. Konuyla ilgili resimlerine bayiliyorum,nerden bulursun bu tatli seyleri :)

    Kedilerin yakin temasindan korktugum icin uzaktan seveyim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yaratıcı değil mi:)) Bayılıyorum ben de bir kedisever olarak Hülyamın koyduğu fotoğraflara. Az önce kitap okumanın faydalarını anlatan bir haber okudum, orada da kedi fotoğrafları vardı. linkini buraya kopyalamak istedim belki hoşlananlar olur;))

      http://onedio.com/haber/kitap-okumanin-16-faydasi-243457?

      Hülyam enerjine hayranım, kayınvalidemin deyimiyle "allah kuvvetini arttırsın" :)))
      Spor; 30 dk yürüyüş üstüne pazar alışverişi :))

      Sil
    2. Şule'm bende kedilere çok yakın hissetmiyordum ama endamya.blogspot onları bana çok sevdirdi.
      Resim yazıyı biraz daha canlı kılıyor, renk olsun diyorum işte kendimce. Beğenmene çok sevindim canım...

      Sil
    3. Sevgi'm ne güzel şeyler yazmışın öyle...
      Linke şimdi bakamadım, misafirlikteyim. Eve gidince ilk iş bakacağım ;)
      Ahhh öperim ben kayınvalidenin o dua kokan ellerini...
      Kedi puanı ekledim canım...

      Sil
  2. Bugün bloğa biraz bakayım dedim ve tüm miskinliğime rağmen bi anda motive oldum bişeyler yapmam lazım dedim zaten listelerin dışına çıktım diye vicdan azabı çekiyodum.Hele senin 108den 70e indiğini görünce çoook mutlu oldum Maşallah diyorum ve de darısı başıma :) Hülya abla diye hitap etsem sorun olur mu acaba çünkü ben 20 yaşındayım direkt isimle hitap etmeye alışık değilim de benden büyüklere...
    Ay asıl söyleyeceğimi unutuyordum.Kalktım güzelce 35-40 dk Açıkhava yürüyüşü yaptım sonrada leslie sansone 3 mil yaptım :) Birlikten kuvvet doğdu bile benim için :)
    evergreen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersin Evergreen'im...
      Nasıl istiyorsan öyle de canım...
      Sporuna çok sevindim...
      En en güzelinden ekledim kedi puanı sana...

      Sil
  3. Bende hazirliklari baslattim, diyeti destekleyecek ,paralel konulari paylasiyorum.

    Güzel olacak bu girisim,hissediyorum.Ayni zamanda eglenceli.
    Tabii diger arkadaslarda yorumlariyla,postlariyla zenginlik katmaya devam ederlerse :)

    Spor bildiriminide yapayim,aksama kadar firsat bulamadim derken,biraz önce 45 dk. Cross Trainer ile hareket ettim,cok sükür.güzel bir hafta sonu gecirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle hissediyorum Şule'm..: Hepimiz umut ettiğimiz hafifliklere kavuşacağız...
      Her sözün bilgi deposu. Ayaklı sağlıklı yaşam ansiklopedisi gibisin.Ve bana güven veriyorsun canım. Her bir emeğin çok değerli benim için. Duam seninle canım...
      Spor yine süper... Ekledim kedi puanını...
      Benden de sana güpgüzel bir hafta sonu...

      Sil

Paylaşımınız için teşekkürler...