27 Ocak 2014 Pazartesi

HEP BERABER ZAYIFLAMA PLANI... İlgilenenlere duyurulur...





























Soğuk... Bırrr pardon Mırrr...
Canım arkadaşlarım, can arkadaşlarım...
Bu gün acil işi olmayan evden çıkmasın...
Dışarısı buzzz...

Sopsoğuk bigünle haftaya merhaba dedik. Hayırlısı.
Gerçi mevsime göre böyle olması şart. Kaç gündür ilkbahardan bile sıcaktı hava. Rabbim herşeyi yerli yerince versin. Düzenimizi şaşırtmasın. Alışınca zor geldi sabah sabah...

Herkese güpgüzel bir hafta diledikten sonra, dışarısı soğuk olabilir ama bizim içimiz sımsıcak olsunuda ekleyip olayı duygusala bağlayıverirmişim ben...

Döneceğim...

.............................

Döndüm...
Sabah bu postu hazırladıktan sonra Sevgili Terazi'nin mailini gördüm. Uzun zamandır kendisinden ses çıkmıyordu ve çok özlemiştim. Aslında mail gönderirken çekindim biraz. Ama iyi ki yollamışım. Tat aynı tat...

Diyor ki bir organizasyon yapın...

Benimde uzun zamandır kafamda olan ve bu konuda nasıl başlayacağımı bilemediğim bir mesele vardı.
Sevgili Mesimlerden roma'nın diyet listesine başlamak...


Sınıf açılması için çok bekledim. Mehtap Hanım'a bu dileklerimi ben gibi başka arkadaşlar da iletmiş ama Mehtap Hanım şu aralar çok yoğun. Mehtap Hanım'ın denetiminde yapmak için çok beklemek lazım gelecek. Aramızda bu konuda oldukça deneyimli insanlar var. Sevgili Terazi, Şule ve tabi ki Mevsimlerden Roma... Her şey az çok blogta yazıyor. Araştırırız. Kafa kafaya veririz. Yaparız diyorum ben.



Benim kilo verme durunca ben diyet listelerini yazdırdım bilgisayardan. İnceliyorum şimdi. İlk listeden başlayalım diyorum hepimiz. Nasıl olsa her gün buradayım, bir işe yarasın...
Birbirimize destek olmuş oluruz. Sevgili Nil, Şule anladığım kadarıyla yapmak istiyorlar. Başka arkadaşlar da olur. Ne de güzel olur...

Hep beraber hareket edelim.

Hareket başlama tarihimizde 10 Şubat olsun...
15 günde toparlanır mıyız?
Siz ne dersiniz bu fikre ???
Hadi hep beraber demeye...

Başka diyet listesi yapan arkadaşlarda bize katılır. Maksat BİRLİKTELİK duygusunda hareket etmek...

Görüşlerinizi bekliyorum...

























...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Günün kedi puanları:



1. En tatlı cadı Elif...










2. Sevgi...










3. Endamya...










4. Şule...






35 yorum:

  1. Iyi fikir diyorum.cafem blogtada yazdigim gibi yardima ve baslamaya hazirim.ilk listeden baslariz.
    Aynen uygulariz.
    Iki blogtada yayinlariz,herkes o gün ne yediginide yazar.
    Nasil bir stareteji uygulamayi düsünüyorsun.
    Katilim listesi, Kilo cizelgesi ,vs...

    Ben varim,Cigdem,baslamis zaten,...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anım cafem blog işyerinde engelli. Sanırım adından dolayı. Bloga ulaşamıyorum gün içinde ben.
      Şimdi planım şöyle. Blogtaki yan panele. Katılımcıların çizelgesini yapacağım. Başlangıç kilolarımızla beraber. Sonrasında Mehtap hanım'ın planında gideriz. Tartılma zamanlarında sporlarında raporunu çıkarırım ben.
      10 şubatta ilk listeyi yayınlayıp başlarız. Kim katılırsa artık, onlarla hep beraber deriz.
      Sen ve ben... 2 kişi olduk bile...
      Çiğdem??? Çok olmuş mu başlayalı? Olsun o bize liste konusunda öncülük eder. Listeler çok güzel zaten...

      Sil
    2. Katılım bildirimini önceden yapalım ama. Katılım tarihi olarak 07.02.2014 son olsun. 10.02.2014 tarihinde de herkes tartılıp başlar...

      Sil
    3. İsteyen yediklerini de yazar...

      Sil
  2. bende sizi cafemblogdan takip ediceğim Şule haberdar edicek galiba sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam Zeynep... Listeye yazdım seni ;)))
      10.02.2014 tarihinde tartılıp başlayacağız. Listeyi yayınlayacağız 07.02.2014 tarihinde...

      Sil
    2. Yalnız kilo ve spor bildirimlerini buraya yapalım olur mu canım...

      Sil
  3. Yazını okuduktan hemen sonra "mevsim roma"nın blog'unu inceledim.Hemen takibe aldım:)) Gözümden kaçmış daha önce farketmemişim. Açıkçası çok beğendim, tam benim mantığıma uyan sağlıklı ve dengeli beslenme anlayışına uygun listeler. Üstüne üstlük şu anda uyguladığım planıma da çok yakın. Ne var ki yaş ve kilo farklılıkları nedeniyle herkes birebir uygulayabilir mi diye sormadan da edemiyorum:)) Daha önce yapanlar bu konuda ne derler?
    Beni en çok çeken birliktelik olayı. Bu nedenle katılmak isterim; topluma söz verme motivasyonu arttıran bir unsur, herkese iyi gelir kesin:))
    Spor; evde kas çalışmaları:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım orası bir altın madeni...
      Listeler çok harika...
      Miktarları ise az- çok tecrübelerimizden ayarlarız...
      Senide kaydettim o zaman MPG hareketine...
      Spor konusuna önümüzdeki ay bir boyut getireceğim. Süresine ve yoğunluğununa minimal seviyeler koyalım diyorum...
      Sevgi'm aramızda olmana çok sevindim. Umarım hepimize iyi gelir :)))

      Sil
    2. Tamamdır, şimdiden heyecanlandım!! Hadi bakalım kolay gelsin :))

      Sil
  4. Karisikliga meydan vermemek icin ,hersey bu blogtan yürütülecek,organizyon sefi sensin.

    Bende kaydimi buraya yaptim,haberdar edecegim kisilerede aynisi söyleyecegim.

    Bu sürec icinde deneyimlerimi bizim blogda yazarim,seni Burda zaten hergün ziyaret edip,yorumlarimi birakiririm.
    Merak eden arkadaslarida Cafemizde sevincle bekleriz.Bu isin sefi olarak Kilo bildimi ve spor bildirimini buraya bildirirler.
    Destekleyebilecegim noktada yanindayim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'm bu hareketin beyni sensin kabul edersen tabi...,Ben sadece organizasyonunu ve işçiliğini yapabilirim. Cafem blog'a gün içinde uğrayamıyorum. Akşamda eş,ev,spor derken çok zaman bulamam sanırım. Ben arkadaşlardan gelen geri bildirimi alırım bu blogtan. Sen de bize öncülük edersin olur mu? Terazi'me de söyleriz. Onu geçen sefer çok yorduk diye düşünüyorum. Bu sefer yükü biz alalım olur mu?
      Spor konusuna da standart getirelim. Minumum hareketlilik planımız olsun değil mi? Mailini bana yorum olarak bırakır mısın?
      Birlikte hep beraber başaracağız. İnşAllah...

      Sil
  5. Daha önce bu listeleri uygulayanlarin hepsi yardimci konumunda yer alsin,diyecegim.Ben elimden geldigince yardimci olurum ve tabii ki herkes kendinden sorumlu olacak.

    Öncelikle buraya kayit yaptiranlarin MEVSIMLERDEN ROMA blogunu baslayana Kadar okuyup,inceleyip,hatta yorumlarin hepsini gözden gecirmelerini isterim.Bizler uzman degiliz.Sadece birbirimize Moral,destek verecegiz.
    Bu cok önemli lüften blogu okuyun ,notlarinizi alin.Sorulacak sorularin cevaplari orda.

    Belirtmemiz lazim ki,sadece deneyimlerimizi paylasabiliriz,sorumluluk kisilerin kendisine aittir.


    Spor konusu zaten günlük 60dk. Yürüyüs sart gibi.Neler yapabiliriz: mesala ben yaptigim,sevdigim spor klibini,hareketleri tavsiye edebilir,bunu herkeste yapabilir.Günü ve yeri geldikce yayinlariz diye düsünüyorum.

    Teraziye yorum yazmistim,nasil oldugunu merak ettigim icin ama cevap gelmedi.
    Haklisin kendini cok yordu,sagolsun.
    Bu yüzden bu baslattigimiz olayda bireyler kendilerinden sorumlular ve mutlaka Mehtap Hanimin blogunda hersey acik acik yaziyor,inceleyelim lüften.
    Herkesten fikir bekliyoruz,kafa kafaya verip diyetimizi yapalim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersin Canım... Notu grup listemizin başına dip not olarak yazdım. Eksik bişey var mı bakarsan canım çok memnun olurum...

      Sil
    2. Birde mail yolladım sana. Sevgiler...

      Sil
  6. ben de kendi listemi uygulayarak katılabilirim ,spor ve kilo bildirimlerimi yaparım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömür'üm ekledim listeye. Bende seni aklımdan geçiriyordum. Birde İncebelli'yi ve Skinny'i...
      Ne güzel yine hep beraberiz.

      Sil
  7. Dün yazamadim,mailide simdi okudum,bende Sana gönderdim.

    Dün 5 miles Leslie,
    40dk. Cross Trainer,
    Bugün simdiye Kadar birsey yok,aksama kaldi spor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekledim bitanem. Bugünde yaparsın sen ;)
      Bende şimdi çıkacağım...

      Sil
  8. merhaba bende katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkem aramıza hoş geldin canım...
      Ekledim seni listeye.
      Takibe devam o zaman ;)

      Sil
  9. Koskocaman bir merhabaaa :)
    mevsimlerden romadaki yorumu okuyup geldim hemen :) ben 2 aralık 2013 te 14 ocaktaki listelerle başladım ve şuan fast week teyim ama iki haftadır listelerin dışına baya bi çıktım ve motivasyonum bozuldu kendimi tutamıyorum :( aranıza katılmaya talibim acaba olduğum yerden devam mı etsem yoksa sizle baştan mı başlasam diye kararsızım...
    kasım : 83 kg
    aralık : 81.3 (listelere başladım)
    10 gün önce: 75 (bu haftasonu tartı zamanı ama kesin almışımdır çok kaçırdım :( )

    10 aydır bel fıtığı tedavisi görüyorum,dizimde doku zedelenmesi var bu yüzden çoook istememe rağmen jillian michaels ın süper sıkılaştırıcı egzersizlerini yapamıyorum ama yapabilenler için harika bence ;) şimdilik leslie ablayla en fazla 3 mil yapabiliyorum bazı günler.
    Çok kararsız kaldım baştan başlasam mı daha iyi motive olurum yoksa kendimi toplayıp kaldığım yerden devam mı etmeliyim,ne dersiniz ? Sevgiler...
    Evergreen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin evergreen, aramızda olman ne güzel...
      Yalnız olunca evet insanın motivasyonu bazen kırılabiliyor. Bende senin gibiyim.
      Liste konusunda sen bilirsin canım.
      Ben şimdilik bizimle 10.02.2014 te başlayacağını düşünüp öyle kayıt açtım ama kararın değişirse bildirirsin.
      Öptüm, hemde en kocamanından...

      Sil
    2. Evergreen merhaba,Ben eski gruptanim.
      Sim si, Kontrolle ederim Mi.Romani yeni bir sey var Mi diye.Ordaki Nazi arkadaslarinda yeni grup istediklerini bildigim icin,cesaret edip birlikteligimizden,planimizdan bahsettim.
      Kac kisinin kâtilacagi hakkimdda bir fikirim yoktu. Geldign iyi olmu,birlikten kuvvet dogâr.

      Istersen ilk listeden tekrar basla,motivasyon icin,listeleri takip icin kolaylik olur,ama Kadar senin.Sevgilerle

      Sil
    3. Cafedeki yorumu görünce tekrar döndüm.Evet baştan başlıyorum inşallah.Bu defa daha sağlam daha enerjik daha güçlü ;)
      evergreen

      Sil
  10. Selammm,
    Ben de Sevgi'den duydum bu birlikteliği. Yıllarca o diyetisyen senin, bu diyetisyen benim koşturdum. Tüm metobolizmam alt üst oldu. Artık ne yaparsam yapayım Kilolar üzerime yapıştı, gitmiyor. Yaşım gereği (45) fazlasında gözüm yok, şu anda 70'e gelen kilomu 64-65'e indirsem yeter. (Boyum 165) Ortak hareket edilecek olması bana cazip geldi. Aranıza katılmak isterim. Umarım sizdeki motivasyon, beni de olumlu etkileyecek. Bir tek şeyi anlayamadım. Günlük bir listemiz mi olacak, yoksa herkes kendi uyguladığı diyeti mi paylaşacak?
    Benim de günlük olayları ve arada yemek tariflerimi paylaştığım bir blogum var. hayatladolukadehler.blogspot.com
    Tekrar teşekkürler. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didem hoş geldin canım...
      İnşallah hepimiz hafiflik hallerimize kavuşacağız. Listeye ekledim senide. Canım "mevsimlerden roma" blogunu incele istersen onun listelerini yapmayı planladık. Ama istersen kendi listeni yapabilirsin. Çok seçenekli bir liste bu. Cuma yayınlayacağız listeyi. Alış veriş falan yapmak gereken olursa diye...
      Blogunu en kısa zamanda ziyaret edeceğim. İsmi çok güzelmiş.
      Sevgi bizden canım...

      Sil
  11. Merhabalar arkadaşlar:)
    nasıl mutlu oldum duyunca bir şeylere hep birlikte başlayabilmek fikri süper, ben 2 ay önce karşılaştım Mehtap Hanımın blogu ile inceledim zaman buldukça ve biraz da olsa uygulayarak 1. ay sonunda 3,5 kilo verdim spor vs yapamadan, 2 . ay sonunda veremedim hiç bir şey çünkü motivasyonum gitti tam ne yapabilirim derken şimdi tekrar başlamak iyi olacak 65,5 kiloyum şuan 1,65 boyum var ideal kilom 57 ama yıllar oldu o kiloya inemeyeli yaşım 30, bebek istiyorum kilo vermem gerek , inşallah hep birlikte hedefimize ulaşabiliriz , çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fıstığım diyete hiç ihtiyacın yok bence ama sen öyle mutlu olacaksan...
      Ekledim listeye seni.
      Hoş geldin aramıza...

      Sil
  12. Beni de listeye ekler misiniz?
    Tam kilomu yarın bildiririm ama ideal kilom Mehtap hanım' ın formülüne göre 56 idi. Boyum 1.64.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tatlı cadının adı ne Ayşegül. Çok tatlı Maşşallah. Ekledim canım seni listeye. Cuma başlangıç listemiz ve tanışma lokali var. Tartı bildirimi pazartesi.
      Aramıza hoşgeldin...

      Sil
    2. Sağolasın, o tatlı cadının adı Ekin, bir de onun kardeşi var ki Dünyalar Cadısı Selin. P.tesi kilomu bildiririm o zaman...
      Teşekkürler.

      Sil
    3. Ok canım. Maşallah Ekin ve Selin'e...
      Bu arada cuma tanışma lokali var...

      Sil
  13. beni de aranıza alın bebeğim doğmadan ve evlenmeden önce Mehtap hanım sayesinde fazlalıklardan kurtulmuştum şimdi ise emzirmeyi yeni bıraktım durumum hiç de iyiye gitmiyor Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaydettim bile canım... Takip edersin gelişmeleri ;)))
      Aramıza hoş geldin...

      Sil

Paylaşımınız için teşekkürler...