7 Ocak 2014 Salı

Kilo vermek bir sıkı yönetim halidir...




Kim ne derse desin biz diyet yapıyoruz arkadaşlar. Ruhumuz buna direnç gösterdiği müddetçe, uygulamak için çaba, enerji sarf ettiğimiz müddetçe bunun adı diyet !!! Kimse kelime oyunu yapmasın, kusura da bakmasın...
Taki ne zaman normal bişey olur biliyor musunuz yaşadıklarımız? Biz eski beslenme alışkanlıklarımızı bırakır, yaptığımız doğruları içselleştiririz, o zaman...
En sağlıklısından sponlaştırırz yediklerimizi, içtiklerimizi, miktarlarını... İşte o zaman bitmiştir bu öykü...
Öncesinde yaptığımız normal değil diki çabasız bir şekilde kurtulalım bu fazlalıklardan...

O vakte kadar diyet bunun adı... Diyet !!!
Ve diyet sıkı yönetim halini gerektirir. İtidal havasında yapmak lazımdır...
Şayet sonuç almak istiyorsak, ellerimiz bomboş kalmasın, emeklerimiz havaya uçup gitmesin diyorsak, kabullenelim  bunu ve öyle yola çıkalım...
Yoksa iki ileri, bir geri... Bir ileri, iki geri...
Hatta başladığımızdan da ötede buluveririz kendimizi...

Sıkı yönetim idaresinde, kılı kırk yararak, süreci sonuna kadar tamamlayarak başlamak gerek yolculuğa...
Kafadan daha kendimize abartı haklar, molalar, tatiller sunarak değil...

Kilo vermek sıkı yönetim işidir... İtidal hali...

Aman zormuş diyerek, iki gün sonra bırakılacak diyetler bize kaybettirir. Kilolarımızı değil ama...
Umutlarımızı, kendimize güvenimizi, enerjimizi...



Olmak isteğimiz benleri şekillendirdik kafamızda az, çok...
Hayaller kurduk...
Sözler verdik, en içteninden...
Dualar ettik, yürekten...
Birlik olduk, dayandık birbirimize...
2014'e hedeflerle girdik...
Bu hedeflere ulaşmanın programını yaptık, puan tabloları oluşturduk kendimize...



Ama bu hedeflere ulaşmak için yaptığımız planları uygularken edineceğimiz düstur SIKIYÖNETİM HALİ...
Öyle geniş geniş davranmak bu oyunu bozar...
Nefsimizin türlü hilelerine kanmak, kendimizi rahatlatmak yok...

Ben buna inanır size de bunu tavsiye ederim arkadaşlarım...
Buna evet demiyorsak kendimizi de üzmeyelim derim...
Molaları atalım kafamızdan...
Vicdani muhasebemizin alıcı ayarlarını buna göre ayarlayalım ki normalin bi tık altı olmasın yaşadığımız süreç...
Adam gibi diyet yapalım işte...
Prensipli olalım...


Haaa bunu derken de vur dedim, öldür demedim. Sadece yola çıkarken prensiplerimizin bir tanesinin altını çizmek istedim...

Bakış açımız netleşsin, yolculuğumuz da karşımıza çıkacak tuzaklara avuntu bulmayalım...
Tuzak olduğunu bilelim...

Bu iş böyle yapılır deyip, yumruğumuzu masaya vuralım...






Anladınız siz ;)))




Sporseverler bekliyorum haberlerinizi...
Ve tabi ki hedef pusulanınızı...



...............................................................................................................................................................................................................................


Günün kedi puan tablosu:


1. Endamya...











2. Sevgi...











3. Şule...
















6 yorum:

  1. Hedf pusula derken kastin amacinin ne olduguna cerceve cizmekse eger benim kisa vadede hedefim terazimde teraxinin normo protein sonrasi gordugu rakami gorebilmek.suan 88civarindayim 8in yanindaki8den kurtulmak...direnc kilomu kirmak....bunun icin cabalamak gerek.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim;
      Evet tamda bu... Hedeflerimizi, pusulamızı yazıya dökmek...
      Spor ne alemde???
      Lütfen azıcıkta olsa yapalım gün içinde. Lütfennn... Hep beraber olalım... Hem bak kedi puanda var sonrasında ;)))
      Güzel haberlerini bekliyorum ben...

      Sil
  2. Merhabaaa!
    Kedi puanım da, kedi puanım :)) Spor (bugün 30 dk yürüyüş) yapmak bana çok iyi geliyor. Benim terazi hedefim kısa vadede 70'li rakkamlardan. kurtulmak, son hedefse 60'ı bulmak:)) Herkese kolay gelsin!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enerjine sağlık tatlım. Yapıştırdın ekrana kedi puanı ;)))
      Hedefinde kayıtlara geçmiştir. Çaba bizden, başarı Allah'tan...

      Sil
  3. Selamlar kedimizi kizdirmadan raporumuzu vereyim :)
    30 dk.yürüyüs
    40 dk. flat ans walk (evde internetten )
    Bikininin incelten Yoga Videos kisacik,4 kehre tekrar ettim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'm bu kedicikler musmutlu. Sporseverler. Tıpkı senin gibi ;)))
      Ben videodan yapamıyorum spor. Anca düldülle yürüyüş...

      Sil

Paylaşımınız için teşekkürler...