3 Ocak 2014 Cuma

Spor için logo...



Artık blogumun Spor için bir logosu var! Nasıl mı? Çoğumuz anne ve küçük cadılara güzel davranış kazandırma ile ilgili  'tabloya yıldız, gülen yüz vs. koyma' stratejisini muhakkak yapmışınızdır. Ben yapmıştım... İşe yaradı mı? Eskisinden daha iyi oldu her zaman...

Şimdi ise büyük cadıya bir logo lazım, sağlıklı bir şekilde yaşaması için...
Sporu en güzelinden içselleştirmesi için....
Gerçi şimdilik benim düldülün üstünde geçirdiğim zaman bana keyif veriyor ama biz etkileşim olarak donanımlanalım. Fazla mal göz çıkarmaz dimi...



İşte blogumuzun logosu bu minik, güler yüzlü kedicik... Yapılması gerekeni yaptığı içinde huzurlu... Musmutlu... Sağlıklı...



Bol bol kedi puanlı günler geçirmemiz ve sağlıkla yaşamamız dilekleriyle...

Ne diyeyim kedimiz bol olsun....





* Günlük programı artık cumartesi yazarım olur mu? Yarın...



...............................................................................................................................................................................................................................


Günün kedi puan tablosu:



1. Nagişim...










2. Ömür...










3. En talı cadı Elif...










4. Endamya...










5. Şule...










Benim küçük cadı  " Anne, bende yaptım sporumu. Benim adım burada niye yok" deyince hemencecik listeye kızımın da adını ekledim... Sekiz yaşındadır kendisi...

Bakalım yarın ki tablomuz da kimler olacak... Bu kedicikler musmutlu, haberiniz ola...








15 yorum:

  1. tam da battaniyemin altında başımın ağrısına dayanmaya çalışırken yazını okudum,
    sabahtan beri ağrı kesici içmemek için direniyorum ama şimdi gidip ağrı kesici içip başımın ağrısı hafifler hafiflemez sporumu yapmayı planlıyorum,yapabilirim inş.
    aslında anlatmak istediğim ,kedi puanı fikri hoşuma gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun Ömür'üm... Beğendin mi gerçekten? Bu spor akşam olsun bi hele, en güzelinden yapılır...
      Hepimize bol kedi puanlı günler...

      Sil
    2. Ömür'üm, sana güveniyorum ve planlamışsa yapmıştır diyorum. En güzelinden bir kedi puanda sana....

      Sil
  2. Anladım ki sporla ilgili motivasyona ihtiyacı olan yalnız ben değilim.Senin motivasyon elemanına da bayıldım. Zaten ben kedilere de bayılırım:)) Günlük programını da merakla bekliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh ne güzel... Motivasyonumuz hiç ama hiç düşmesin Sevgi. Spor haberlerini bekliyorum...

      Sil
  3. Ben kedileri uzaktan severim :)
    Tirnaklarindan ve dislerinden hep korkmusumdur :)))) aslinda kücükken bembeyaz ,pamuk gibi bir kedimiz vardi ama sonradan bu korku nerden peydahlandi bilemiyorum.
    Kedilerin yürüyüsü pek alimlidir,zariftir en azindan bana göre öyle.
    Elimiz yasak yiyeceklere uzaninca senin kediyimi hatirlasak,hayir yasak,cik cik ,olmaz der gibi kafa salliyor :)))
    Blogun sahane olmus.Zamanla kazaninda neler kayniyacak,bizede neler düsecek görecegiz.....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'm artık kediler bizim için uğur... Hüzünlü, hırslı, kızgın olduğumuzda yiyeceklere uzandığımızda bize miyavvv diyecek...
      Bekle birazdan geçecek ve dört ayağının üstüne düşme vakti yakındır diyecek...
      Ok ;)))

      Sil
  4. Deneme 2
    Önceki yorum geldimi?
    Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fıstığım, internette sorun var herhalde... Gelmedi başka yorumun. Gelenlerin hepsini yayınladım ben...
      Spor ikonumuz, sen yaptın mı sporunu? Sana da bir kedi puan yapıştıralım mı ekrana? ;)))

      Sil
  5. Ilk spor haberi benden o zaman...bugun oglum resim kursundayken yarim saatten fazla yurudum senin gazinla sonrssi beslenme acisindan cok fenaa ama....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın sen yaaa...
      İlk kedi puan sana o zaman... Bol kedi puanlı günlerimiz olsun...
      Sporu hayatımıza bi sokalım, sonrasında verdiğin o emeğe kıyamayıp beslenmeni de ayarlarsın sen. Ben sana çokkk güveniyorum...

      Sil
    2. Endamyam baslangic kglerimiz ayni oldugu icin beni bi terazi bi de sen anlarsin.. Ben hala bir arpa boyu yol katedmis olsam da basarabilirim biliyorum..sadece.o.azmi bulup cikaramiyorum icimden....
      Sen benim yazdigim zamanlari hatirliyor musun arada yorumlariyla bana destek olan hulya sen miydin?
      Blog adresim de basarabilirmdi ve 2007de evlenmeden once gercektwn bi nebzede olsa basarmistim75ten66ya inip yakisir bi gelin olmustum ama sonra bir turlu ayni azmi yakalayamadim..eylukde de iyi basladim ama diyetisyende de aradigim motivasyonu bulamadim benim derdim liste degil ki ben kontrol istiyorum zorunluluk gibi yapmazsam olmazmis gibi(yemek,bulasik,camasir...gibi) dikkat etsem bogazimdan gecenlere...hareket etsem habire evimi piril piril yapsam herseyimi duzene soksam...su usrumdeki miskinlikten bi kurtulsam....cafeye bile yazamadim henuz ne yazcam ki ne kadar tembel oldugumu mu....

      Sil
    3. Nagişim;
      Canım benin ben blog dünyasını yeni keşfettim. Keşke daha önceden tanımış olsaydım keşke...
      Bir Hülya gitti, bir hülya geldi ;) Birbirimize destek oluruz değil mi canım?
      Ben birlikteliğin önemini çok iyi biliyorum. Bu sebeple benim için çok değerlisiniz... Ve evet diyetisyen seçimi çok önemli bu süreçte.
      Ben sana güveniyorum bidenem. BAŞARACAĞIZ...

      Sil
  6. Evet Sevgili kizlar ben detox haftasina geldim pzt basliyorum kismetse tek dert kahvesizlik ama en büyük derdimiz bu olsun degil mi :) Kilo verdim mi derseniz ilk 12 gün aksakliklarla gecti cok düzgün yapamadim elimde olmayan nedenlerden (cenaze -davet-misafir vs. ) ama ana hatlariyla bayagi uydum ikinci 12 gün bayagi bir düzenli gitti derken yine 1 hafta cok düzenli yapabildim simdide detox haftasi geliyor..Spor derseniz ben bu konuda kendimle gurur duyuyorum haftada 3-4 kez Zumbaya gidiyorum tabiiki benim sansim hemen evimin yakininda bir salon var ama yakinda olsa heves olmayinca yapilmiyor bu hafta 4 kez gittim vücudum aman otur yoruldun desede oraya gidip baslayinca 1 saat nasil geciyor anlamiyorum..

    Evet sevgili Mehtap ne der hep tartilmayacaksiniz size giysileriniz söyleyecek zayifladiginizi ben o hatayi yaptim arkadaslar ve hayalkirikligina ugradim bugün 2 kilo az yarin 1 kilo fazla ama bana sorun ic camasirimdan pantolunuma kadar hissediyorum inceldigimi onun icin siz siz olun sadece baslangicta tartilin sonra nasil olsa hissedeceksiniz sadece tarti zamanlari ise mutlu olacaksiniz...

    Hepinize sevgiler kendinize iyi bakin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hesapsız, eğlenceli kalori yakma yolunu bulmuşun Çiğdem'ciğim. Ne güzel ;)))
      İyi ki aramızdasın canım. Bize rehberlik edersin kabul edersen tabi. Hem sana da motivasyon olur...
      Canım bugün tanışma partimiz var :)))

      Sil

Paylaşımınız için teşekkürler...