29 Ocak 2014 Çarşamba

Önemli bir dip not....































Arkadaşlar sevgili Şule çok önemli bir konuya çokta güzel bir şekilde değindi.
Bende bu konu çok mühim olduğundan altını bu postla çizerek bu konudaki çizgimizi ve bakış açımızı belirtmek istiyorum.
Destek elbette ki bütün arkadaşların birbirlerine göstereceği önemli bir unsur olarak bizim birlikteliğimizin temelini oluşturuyor.
Ama bu birliktelikten kişilere akıl hocalığı yapılması çıkarılmasın lütfen...
Birliktelik duygusunu yaşayarak diyetimizi yapalım. Yüklerimizden kurtulalım...

Sevgili Şule'nin benimde duygularımı çok güzel ifade ettiği dip notu:

"Öncelikle buraya kayıt yaptıranların MEVSİMLERDEN ROMA blogunu başlayana kadar okuyup, inceleyip, hatta yorumların hepsini gözden geçirmelerini isterim. Bizler uzman değiliz. Sadece birbirimize moral, destek vereceğiz.
Bu çok önemli lütfen blogu okuyun , Notlarınızı alın. Sorulacak soruların cevapları orda.

Belirtmemiz lazım ki, sadece deneyimlerimizi paylaşabiliriz, sorumluluk kişilerin kendisine aittir.
.............

Bu yüzden bu başlattıgımız olayda bireyler kendilerinden sorumlular ve mutlaka Mehtap Hanımın blogunda hersey açık açık yazıyor, inceleyelim lütfen.
Herkesten fikir bekliyoruz, kafa kafaya verip diyetimizi yapalım."

Şeklinde... Hak vermemek elde değil...



Döneceğim... Motivasyonumuzu yüksek tutalım. birbirimizden duamızı esirgemeyelim inşAllah...





























...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Günün kedi puanları:




1. Şule...










2. Sevgi...










3. En tatlı cadı Elif...
















7 yorum:

  1. Ah ah ben kayboldum!!! "Mevsim Roma" bir derya deniz. Bir daldım çıkamıyorum:)) Önce listeleri bir derleyeyim istiyorum; bir klasör oluşturdum, World'e kopyalayıp kaydediyorum.Ne var ki listelerin doğru sıralamasını bir türlü bulamadım Zayıflama programı çeşitli tarihlerde tekrarlanmış ama ben ipin ucunu henüz bulamadım. En son planım tüm blog'u en baştan sona doğru bir roman okur gibi(öyle de bir tat var gerçekten) okumak;)) Elbet bir sonuca ulaşacağım, işimi kolaylaştıracak yönlendirmelere açığım:))
    Şule me yüzde yüz katılıyorum, hepimiz bir çok diyet deneyimi yaşamış yetişkinleriz, herkes kendinden sorumlu olmalı. Benim önerim:Birlik olma açısından Mehtap Hanımın üç aylık programının aşamalarını (1.program 12 gün, 2. program ...) ve temel listeleri gruba yayınlamak ve böylece ortak paydada buluşmak iyi olur diye düşünüyorum.
    Yapabileceğim herhangi bir şey varsa seve seve hazırım. Herkese sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi'm diyet listeleri http://diyetorfoz.blogspot.com.tr de sıralı bir şekilde var. Bir bak istersen. Mutluluğunla mutlu oldum :)))

      Sil
    2. Hülyam süpermiş bu "diyetorfoz".Hemen kaydettim, şimdi inceliyorum. Amerika'yı yeniden keşfetmekten kurtuldum:)) Çok teşekkür ederim, öptüm:))

      Sil
    3. Bana da kedi puan! 40 dakika yürüyüş, Çok iyi geldi :))

      Sil
    4. Ooo MaşAllah... Ben bugün tembellerdeyim... Ekledim canım kedi puanı ;)))

      Sil
  2. 45 dk. Cross Trainer ile egsersiz.Iyi aksamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'm resim çok güzel olmuş canım. Ben bu akşam çok yorgundum yapmak istemedim bişey. hem yeni maratona biraz dinlenerek girmek istiyorum herhal.
      Sana mail gönderdim ama görmedin galiba...
      Sporun için seni tebrik ediyor, sevgilerimi yolluyorum...

      Sil

Paylaşımınız için teşekkürler...