28 Ocak 2014 Salı

Kayıtlar geliyor... Hep beraber zayıflama hareketi...























Merhaba Arkadaşlar...
Herkes bir hadi bekliyormuş valla. 
Hazır askermiş...
Evet kilo ile mücadele gönüllüleri birleşiyor...
Hep beraber yürüyor hedeflerine...


Şu işlerimi yoluna koyayım öğlen buradayım...
Döneceğim...
Kafa kaya vereceğiz bu işin üstesinden geleceğiz İnşAllah...


................

Arkadaşlar gün çok yoğun...
Olağanüstü değişiklikler var...
Akşama anlatırım...

...............

Döndüm arkadaşlarım,
Bu gün iş yeri çok depremliydi. Çalışanların yer değişikliği gündemdeydi...
Allah huzur versin, gerisi kolay... Biraz baş ağrısı oldu ama şimdi iyiyim...

Şimdi gelelim esas konumuza. Sevgili Gülüş'te aramıza katılmak istemiş. Ne iyi etmiş...
Gülüş'ün ismi bana huzur veriyor. Eski gruptaşımız...

Ama ben esasen sevgili Terazi'yi de aramızda görmek istiyorum İnşAllah bize katılır... Katılmazsa zaten imza kampanyası yapmayı planlıyorum ona göre. Diyecek ki nereden çıktı bu kadın... Allah bir şekilde kesiştirdi yollarımızı. Birbirimizden alacağımız nasipler varmış demek sevgili Terazi'm. Belki de sana vefa borcumu ödemeyi nasip eder Rabbim bana böylece...

Aslında bu gün Sevgili Şule'nin uyarısıydı kafamdaki konu ama onu da yarın yazayım sporuma zaman kalsın.
Hepinize iyi akşamlar...

Haaa sporu ertelemiyoruz arkadaşlarım. Lütfen... 






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaşımınız için teşekkürler...