22 Ocak 2014 Çarşamba

Karışığım...








































Merhaba arkadaşlar,
Sizlerden gelen yorumlar beni birazcık toparlardı ve düşen enerjimle de olsa paylaşmak bana iyi geliyor.
Bu sıralar sevgili kocabeyciğim tarafından kaosa dönüşen internet sorunumuz bir hallolmadı. Üstüne birde nasıl olduysa ( ? ) bilgisayarımızda bozuldu. Bende ha yapıldı, yapılacak diye beklerken sinirlere ve moralsizliğe gark oldum.
İnsan evlilikten beklenti olarak, önüne çıkan küçük taşları eşi arada ayıklasın istiyor. Bunu eşim benim için halletti. Ben mutlu olayım diye, düşündü, planladı ve yaptı... İnanın ne olursa, küçücük bişey bile olsa bunu demek istiyorum.
Hayatı paylaşmak...
Benim paylaştırdığım şeyler değil. yada sorunu tespit edip, çözümünü de bulduğum ve herkesin yapacağı rollerin belli olduğu paylaşımları kastetmiyorum.
Birazcık hazıra konmak...
Birazcık hanım olmak...


O internet sorunu binbir yolla çözülür ama ben çözüme dahil olmak istemiyorum. Ben mutlu olayım diye benden habersiz hallolsun istiyorum...
Ve inanın çok şey istemiyorum...
Ben bu kadar anlatayım varın siz anlatmadıklarımı anlayın...

Döneceğim...
Şu internet sorunumuz bi hallolsun. Ben toparlanayım döneceğim...

Yorgunluklarımın nedenini anlatacağım sizlere...
Diyetisyen randevumuzun satır aralarını...
Hayatın bana öğretilerini...
Anlatacağım...




























...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Günün kedi puanları:




1. Sevgi...










2. Şule...










3. Mucize...

















10 yorum:

  1. Anlattiklarini anliyoruz canim.

    Sen kendini üzme ,hersey zamanla yoluna girecektir.Alistik tabii günlük yazilara ,sik sik girkp baktim bloga ama Stresse gerek yok! Hazir oldugunda yine okuruz yazilarini.Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok alıştım paylaşmaya... Hayat işte...

      Sil
    2. Ah canım hayat işte...Beklenmedik sürprizleri oluyor her türlüsünden. İnan takılmaya değmez hiç birine Bir yerde okumuştum "beklentiniz olmazsa, hayal kırıklığı yaşamazsınız" O günden beri ne zaman hayal kırıklığı yaşasam bu sözü hatırlayıp, bakış açımı değiştiriyorum. Çok öpüyorum...

      Sil
    3. Canım ben bu söze inanmayanlardanım. Hayattan hep bişeyler beklemeliyiz. Rabbim bizi böyle yaratmış. İstemeyi bilerek. Ama sabrı ve şükrü de unutmadan...
      Neyse ah şu kocalar işte...
      Bu akşam halloldu arızalar... Nihayet...
      Artık NEREDE BU SPOR HABERLERİ ??? Diyebilirim :)))
      Bekliyorum sporlarınızı ona göre...
      Yarın...

      Sil
    4. "Düşüncelerinizi değiştirirseniz duygularınız değişir, duygularınızı değiştirirseniz davranışlarınız değişir, davranışlarınızı değiştirirseniz kim bilir neler değişir" Ben demedim bi uzman demiş :)))

      Sil
    5. Ahhh fıstığım diyen çok güzel demiş.
      Birde bunu karşındaki de yapsa... Ah o zaman neler olur neler...
      Ama insan ancak kendini değiştirebiliyor. Benimkisi sadece kendimi korumak...

      Bu sözü bugünkü posta yazdığını zannettim önce biliyor musun... Çok iyi geldi ;)))

      Sil
  2. Unutmadan yazayim o zaman,sabah sabah ise gitmeden aci verdim,ne var ne yok diye :)

    Pazar günü, 1 saat yürüyüs+ 1 saat cross trainer

    P.tesi, tembeldim 20 dk. Cross trainer ve haftanin yogasi 18 dk. Kadar sürüyor.

    Sali , yoga + 50 dk. Cross trainer.

    Carsamba, 1 saat cross trainer.11 dk. Yoga

    Disarda hava cok soguk,cikasim hic yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersin canım ya...
      Ekliyorum kedi puanları...

      Sil
  3. çok iyi anlıyorum sen,
    geçen yıldı galiba ,eşimin ben söylemeden kahveyi kavanozuna boşaltması ve sabah bunu gördüğümdeki benim duygularım.Küçük şeyler ama insana önem verdiğin kişi tarafından önemsendiğini hissettiriyor.Arızaların hallolmasına sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet değil mi? Küçücük şeyler bile yetiyor mutluluğumuza... Spor haberlerini yada sadece haberlerini bekliyorum...

      Sil

Paylaşımınız için teşekkürler...