30 Ocak 2014 Perşembe

Toplanıyoruz...



























Arkadaşlar günaydın...

Aramıza yeni arkadaşlar katılıyor güpgüzel bir grup olma yolunda ilerliyoruz...
Hepimizin derdine şifa olsun inşAllah birlikteliğimiz...
Döneceğim...
Sabah bir selam vereyim dedim...


Döneceğim...

Arkadaşlar geldim...
Gönüldaşlardan mesajlar geldikçe nasıl motive oluyorum bir bilseniz... İnatçı kilomu kalır böyle dayanışmaya.
Planlar yapılıyor, umutlar yeşeriyor ama hayatta akıyor...
Dayanışmamız için hepimiz dua edelim. Düzenimiz bozulmadan, her birimiz için, sağlıklı yaşam serüvenimizde amacımıza ulaşalım inşAllah...
İş yerinde bir düzen değişikliği yaşadım. Güveninirlik sıfatımla artı sorumluluklar yüklediler üstlerim... İnanın ilk aklıma gelen başlattığımız hareketimiz oldu. Kaygılandım, başladığımız işi yapamamaktan...

Ama Elhamdülilah korktuğum olmadı. Rabbim iş manasında daha güzeliyle beni ödüllendirdi. Yaradanım ağzımızın tadını bozmasın, iş kolay...

Bi selam vereyim dedim, sizden yorumlar geldikçe...

Akşama daha kaynatırız. Öptüm ;)))


.......

Canlar, misler gibi uyumuş kalmışım....




























...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Günün kedi puanları:




1. Şule...










2. İlkem...










3. En tatlı cadı Elif...











13 yorum:

  1. MERHABA ENDAMYA ARTIK SIKI TAKIPCINDE OLDUM ALLAHIN IZNIYLE EVET KOPMAMIZA IZIN VERME SAKIN BURADAYIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitanem, birlikte olmamız benim için çok önemli...
      Kopmayacağız Allah'ın izniyle...
      Ve hepimiz başaracağız ;)))

      Sil
  2. Yeni görevin hayirli olsun,Allah kolayliklar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımmm...
      İnşAllah daha da güzel olur...

      Sil
  3. İşindeki terfinden dolayı seni tebrik ediyorum Hülyam.Başaracağından hiç kuşkum yok, seni mutlu etsin, önünde yeni kapılar açsın inşallah :))
    Bugünkü sporum; 20 dk tempolu yürüyüş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgi'm. Allah utandırmasın. Zeminler kaygan, etraf çakal dolu... Bizlere biraz tuhaf kaçıyor bu damıtılmış dünya... Herkes selamı bile hesapla verir olmuş... Rabbime dua etmekten başkaca bir yol bulamıyorum... Neyse her şey bir imtihan...
      Canım yaaa ekledim en güzelinden kedi puanı ;)))

      Sil
  4. Yeni göreviniz hayırlı olsun İnşallah.Bende sizin sayenizde kurtulurum umarım kilolardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkem adım Hülya canım...
      Biz gönül bağı kurduk ve bu dayanışmada siz, biz yok... Hülya de bana bu sebeple... Hülya'm de ne dersen de ama ne olur sizli bizli olmayalım. Olur mu canım...
      Ve evet hepimiz kurtulacağız bize ait olmayan yüklerden :)))

      Sil
  5. Tamam canım artık sizli bizli değiliz.Hulyacim diyeyim budaha iyi.iyikibuldum bu bloğu motivasyona ihtiyacım var senin ve burada bulunan diğer arkadaşların sayesinde basaririm umarım.Mutluyum burada olduğum
    için.
    Bugünkü sporum 1saat yürüyüş...İnşallah bu sene Turkiyeye zayiflayip gideceğim:))) Teşekkür ederim canım iyiki varsiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh misss...
      En güzelinden kedi puan sana canım...

      Sil
  6. 3 mile slim & sleek walk,leslie.

    Bu gün ancak bu kadar oldu.

    YanıtlaSil
  7. Ya nasil kayit olunuyo ben nursima bende katilmak istiyorum zayiflayanlar ekibine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursima,
      Hoş geldin aramıza... Ekledim seni listeye...
      07.02.2014 te listemizi vereceğiz. 10.02.2014 te sabah tartılıp kilonu buraya bildireceksin ve Bismillah diyeceğiz canım...

      Sil

Paylaşımınız için teşekkürler...