26 Ocak 2014 Pazar

Kediler şaha kalkar mı? Sahi yapabilirler mi ???



























Bu kedi bugün şaha kalkıyor haberiniz ola...
Hiç kediler şaha kalkar mı demeyin ahanda bu kedicik yapmış valla ;)))

Nasıl ??? Soruları duyar gibiyim...
Şöyle anlatayım. Hımmm...
Benim tatlı cadımın dün sokaklarda yürümek çok hoşuna gitti. Biz de dün karar aldık, planımızı yaptık bugün için. Bulunduğumuz semtte büyükçe bir park var. Bayağı uzak ama. Oraya normalde arabayla gidiyoruz. Bu da pek rutinde yaptığımız bişey değil. Bu gün hem oraya gidecez hemde yürüyüp gidiş- dönüş sporumuzu yapacaz. Kuzucuğumla...
Haberiniz ola...


Hafta sonu öyle pek kimse bloglara uğramıyor maalesef. Ama olsun az olsak bile BİZ olduk mu yeter bana...

Akşama döner durum raporu veririm...
Neydi bakış açımız...
Yolculuğumuzdan keyif almak...
Nede olsa bizim yolculuk hayat boyu...
Sağlık için yaptığımız her şeyi eğlenceli kılmak,
Yediğimiz içtiğimiz her lokmanın tadına varmak...

Size de keyifli, sımsıcacık bir pazar diliyorum :)))


................


Döndüm arkadaşlarım;
Hııımmm...
Ne güzel giyinmiş, kuşanmıştık.
Yanımıza atıştırmalıklarımızı da almıştık.
Kapının önüne çıktık, dışarısı buz gibiydi...
Biz evde sımsıcak dışarıyı hiç farketmemişiz, çıkıncaya kadar tabii...
Elif üşütüp hasta olsun istemedim ve bizde evcezimizde yaptık sporumuzu.
Yavaş tempoda yürüdüm düldülde, Elif'te pilates yaptı.
Pilates canavarım benim...
Bugün planlar bize, pardon havaya uymadı.
Ama yinede eğlendik biz...

Artık dışarı sporları biraz zor.
Sevgili Mucize'm bu not sana. Aman dikkat, hasta olmayasın...


































...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Günün kedi puanları:




1. Mucize...










2. Şule...










3. En tatlı cadı Elif...










4. Endamya...

















16 yorum:

  1. Bende pazar rutini olarak sabah kalkinca,bizimkiler uyurken,kahvaltiya ekmekcikleri almaya giderim.
    Sonra 25-30 dk uzakliktaki bir yere gider gelirim,hizli yürürsem 45 dk.da yürüyüsümü yaparim.
    Bugün hava cok soguktu -11 derece.Bacaklarim,ellerim dondu.
    Ama temiz hava,ac karnina hareket,iyi oluyor.
    Siz iki kisisiniz daha zevkli olur yürüyüsünüz :) iyi pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'm burası da -11 derece olmasa soğuktu. Geri eve girdik maalesef. Evde yaptık bizde.
      Elif'le spor yapmak hem keyifli hemde beter bişey. Ben biraz sporu sakinlikte seviyorum. Dingin olmalıyım. Kafam boşalmalı... Elif'le bu pek mümkün olmuyor. Sürekli bir soru bombardımanı vs...
      Sporunu yapmışsındır diye düşünüyorum ve kedi puanını ekliyorum...

      Sil
  2. Benide say sporunu yapanlara, bugun, dün, evvelsi gün, ondan onceki gün yaniii her gün bir saat yürüyüş acik ve soguk havada :)

    YanıtlaSil
  3. Unutmuşum eklemeyi ve muhakkak yarinda yapilacak!!!! (İnşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fıstığım sen düzenini kurmuşsun Maşallah...
      Burada benim amacım birbirimizin sporundan günlük motive olmak. Arkadaşım yapmış, hadi bende yapayımı hissetmek. Başkaca bir amaç yok...
      Birlik psikolojisi işte..
      Bu sebeple sporlarını günlük yada en azından iki günlük verir misin? Hem senin motivasyonuna da iyi gelir. Olur mu canım :)))

      Sil
    2. İnşallah ta demistim ama bugün yuruyemedik, sogukla beraber felaket bir ruzgar vardi ve hala devam ediyor. Bugun ebdeyim. Ama hazir dizimden ses yokken leslie ile yurumeyi planliyorum. Planim uygulamaya geçerse donerim sana.

      Sil
  4. İnşallah sıkı giyinmişsinizdir, hava gerçekten soğudu :(( Benim ev işini de spordan saydın ya ne diyeyim sağol, benim metabolizma da haberdar olur umarım :)) çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçta hareket ;))) Hemde iyi bir hareket...
      Geri döndük canım evin önünden. Elif hasta olur diye korktum...
      Kayın validen nasıl oldu?
      Umarım biraz daha iyidir...

      Sil
    2. İyi etmişsiniz. Sağlıklı olalım derken sağlıktan olmayalım :)) Kayınvalidem iyi çok şükür, kendini iyi hissedince tutturdu "evim de evim" diye. İkna edemedim evine uğurladım bu sabah. Her açıdan güzel bir hafta olsun diliyorum...

      Sil
    3. Gönül şenliği olsun canım... Onlar bu konularda ikna edilemiyor maalesef...
      Hadi o zaman nerede kalmıştık ? Bekliyorum spor haberlerini...

      Sil
  5. Başta Elif olmak üzere kızlar istikrarınıza şapka çıkarıyorum,süpersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ömür'üm. Senin tatlı kızların nasıl? Kolu iyileşti mi canım?

      Sil
    2. ikisi de iyi çok şükür,küçüğün dikişlerini aldırdık,karneleri de de çok güzel keyifleri yerinde :)

      Sil
    3. Koskocaman bir aferin onlara Hülya teyzelerinden. Küçüğün çabucak iyileşmesine sevindim. Kuzulardan güzel haberler gelince çok mutlu oluyorum ben. Yanaklarında öpüyorum onları...

      Sil

Paylaşımınız için teşekkürler...