13 Ocak 2014 Pazartesi

Hafta başı...

























Uykulara doyamadan hafta başı geldi. İşler, güçler yoğunuz bugün. Pazartesi sendromunu ataraktan haftaya güzel bi giriş yapalım. Sporun tadına varalım...

Sevgili Terazi'nin öğretisiyle yorumları yandaki sütuna toplayabildim sonunda. İlk başta becerememiştim. Hafta sonu yaparım demiştim kendime. Yapabildim nihayet. Zor mu, kolay mı bilemedim hala bu blog olaylarını. Eğlenceli ama.
Yapamasaydım arkadaşımın bahaneyle kapısını çalacaktım fakat maalesef oldu :(((

Devamı gelecek, şu işleri yoluna koyayım, öğlen buradayım...


Geldim arkadaşlarım...
Evet ben spor olarak yoğun bir haftadan çıktım. 15-20 gündür tartının bana bi gıdım bile aşağıda bir rakam vermemesinden. Birde galiba 69'u çok istediğimden. Çünkü kendime ödüller koymuştum 69 için.

Peki neydi bu uzamanın sebebi...

Önce bu rakamı 2013 bitmeden istemiştim ki... Bir ara grup dağıldı. Bende bu dağılmadan nasibimi almıştım. Kopmamıştım ama rabıtayı da  şaşırmıştım. Bir ara dizim sakatlanmış sporu yerli yerinde yapamamıştım. İçimdeki kararlılığı sevgili kızımın bitmeyen kilo problemine yönlendirdim bende. Bildiğiniz üzere Elif'in diyet macerası başladı. Fakaaat onun düzeniyle, benimkini ilk etapta uyuşturamadım bi türlü. Zaten bu denizde kendimi zor yüzdürüyordum Elif'le yüzmek beni biraz aşağı çekti. Bu dalgalanmalı zamanlarda da ( sevgili İnce belli'nin) boşanıp semerini yemişliğim oldu  bir kaç kez... Sonrasında toparlandım, düzenleri oturtum ama bünye sarsılmış, değişmişti işte...

Ve birde kıtlık sendromu var tabi ki o ayrıca bir konu...


Sevgili Şule "sabır", Sevgi ise " bu bir uzun maraton" diyorlar. Ne iyi de ediyorlar. Bu iki kelime bana o kadar iyi geliyor ki...
Ama iyiyim...
Ne yapılması gerekiyorsa yapıyorum...
Umutluyum...
Çaba bizden, başarı Allah'tan diyorum...
Ve maratonu içime sindiriyorum...
O çok istediğim ödülleri de tez elden alıyorum kendime.
Hak ediyorum ben...
Hak ettim zaten...


İyi ki hep beraberiz...
Bu birliktelik iyi geliyor bana...
Umarım size de iyi geliyordur...

Akşam için not: Şu alımlı kedicik beni akşam akşam acayip motive etti şimdi. Motive olacak yer arıyorum resmen ama fıstık gibi yahu... Ben spora kaçar arkadaşlar...



Mucize'm burada hayatı paylaşmayı ilke edindik. Sadece sporu değil... (* Mucize'min blogundaki notuna cevaptır.)



Bekliyorum canlar spor haberlerinizi yada sadece haberlerinizi.



...............................................................................................................................................................................................................................


Günün kedi puanları:



1. Endamya...










2. Şule...


















10 yorum:

  1. Aktif enerjik basarili bir pazartesi dilerim. Amerikada calisirken ogrencilerim pazartesi uykulu gozlerle okula geldiklerinde soyle derlerdi "today is Monday lets make it funday" iyi bir baslangica vesile oluyor bu dusunce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli bir pazartesi... Hımmm, ben galiba bu aralar bundan birazcıcık uzaklaştım. Keyifsizdim bu aralar. Ama yeni bir haftaya başlamak iyi geldi sanırsam... Ve bir de bu güzel selam...

      Sil
  2. Inceltici yoga ,gecen haftanin ki,
    Denge ve odaklanma yogasi,
    30 dk. Yürüyüs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu akşam yalnızım diyordum... Ne iyi ettin de bana eşlik ettin :)))
      Şule bulmuşken seni sorayım. Evdeki işlerin nasıl oldu? Tamir işleri. Umarım sorun hallolmuştur.

      Sil
  3. Hülyacım, maraton sözcüğü bana da giderek daha anlamlı ve motive edici geliyor.Bıkkınlık ve yorgunluk anlarında kendime "bu bir maraton unutma; sürünerek te olsa bitişe varılacak" diyorum:)) Spora gelince; pazar ve pazartesi günleri kedicicikler uçtu.Bu gün bir saat yürümeyi planlıyorum. Henüz plan:)) Çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belin nasıl oldu Sevgi'm ???
      Bitireceğiz canım bu işi... Bitecek inşAllah...

      Sil
    2. İlgine çok teşekkür ederim canım. Belimdeki durumu henüz pek anlayamadım, kalça üstündeki ağrı, bu sabah belimin tam ortasına geçti.Dik durunca sorun yok, eğilip kalkarken acı var. İki gün daha bekleyip geçmezse bunları doktara anlatacağım sanırım:))

      Sil
    3. Ağrı ayağına vurmuyorsa kas ağrısı olması muhtemel... Geçmiş olsun canım...

      Sil
  4. Cuma günü kontrol var. Duvarlardaki nem kuruduysa sirayla duvarkagidi,boya yenilenecek.Bu ayin sonuna insaallah bu sikinti biter. Bu isleri biz yapmiyacagiz,sigorta karsiliyor ; isciler,malzemeler,vs...
    Tesekkürler ilgine.spor bildirisini aksama veririm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından madden bir zarar olmamış ama telaşı sana yetiyordur. İnşAllah çarçabucak biter...
      Spor haberini bekliyorum...

      Sil

Paylaşımınız için teşekkürler...