6 Ocak 2014 Pazartesi

Karar vermek...




Bir başlangıcın ilk noktası...
Söz vermek !!!
Kendine...
Ve ne olursa olsun dönmemek sözünden...
Kendine olan sevginden, değer vermenden...

Karar vermek özeldir,
Karar vermek iyi gelir,
Mutluluk verir,
Motive eder...

Kendimizi severiz bu sayede...
Değer görürüz hayatımızda...


2014'e belli konuların farkındalığında girdik ki FARKETMEK, çözümün temeli... Bu farkındalıkla pusula oluşturduk kendimize. Hedefler konuldu en güzelinden... İstekler sıralandı... Birlikteliğin gücüyle ( ki buna yürekten inananlardanım ) sizden de 2014 hedef pusulası bekliyorum bu hafta... Olmak istediğimiz benler için... Kendimiz için... Sadece kendimiz için...



























Biz karar verdik. Kızım ile ben...
Gerçekten yapılması gerekeni yapmaya...
Zorunda olduğumuz için değil,
İstediğimiz için,
Karar verdiğimiz için...
Daha iyi olana kadar devam etmek için HAZIR MISINIZ ???

Bekliyorum haberlerinizi...


...............................................................................................................................................................................................................................


Günün kedi puan tablosu:



1. Ömür...










2. Şule...










3. Sevgi...










4. En tatlı cadı Elif...










5. Endamya...
















4 yorum:

  1. Bugünkü spor:
    50 dk. Cross trainer
    25 dk.alis veris yürüyüsü
    Biraz dinleneyim Bikininin yeni yoga klibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'm bana da aldıracan sen en sonunda şu cross trainer'i !!! Hayranınım, canımsın... Bu arada ekledim kedi puanını ;)))

      Sil
  2. Bir başlangıcın ilk noktası...
    Söz vermek !!!
    Kendine...
    Ve ne olursa olsun dönmemek sözünden...
    Kendine olan sevginden, değer vermenden... Ne güzel ifade etmişsin, devamı da çok güzel ve katılmamak elde değil!
    Bu arada günlük sporumu yaptım, çok mutluyum.Kedi puanımı da alınca daha da mutlu olacağım:)) Teşekkürler.. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi'm, bende seni merak ediyordum canım. Ne iyi ettin de sporunu yaptın. Çok sevindim. En güzelinden bir kedi puan sana...
      Bakalım ay sonunda en çok kim toplayacak bu puanları...
      Hedef pusulanı da bekliyorum ona göre... Fena yoklama var, kaçmak yoook ;)))

      Sil

Paylaşımınız için teşekkürler...