9 Ocak 2014 Perşembe

Kedi puan isteyenler buraya...






Arkadaşlar çok çok özür dilerim. Bu gün paylaşım için söz verdiğim abur- cubur alternatifi için fotoğraf olmaması içime sinmedi. Başka bir yerden fotoğraf koymakta doğru gelmedi. Cumartesi yapıp fotoğraflasam ondan sonra paylaşsam...
Kusura bakmayın...
Bugün gündem yoğun...
Toplantı, görüşmeler, mektuplar vs...

Sporseverler haberlerinizi bekliyorum. Yaptığınız spor benimde inanın şevkimi arttırıyor. İyi ki varsınız...





...............................................................................................................................................................................................................................


Günün kedi puan tablosu:




1. Sevgi...










2. Şule...










3. Endamya...










4. En tatlı cadı Elif...

















4 yorum:

  1. Canın sağ olsun tatlı cadım.
    Seninkinin yerini tutmaz ama aklıma geliveren basit bir abur-cubur tarifini yazmak geldi içimden :)) İstediğimiz kadar haşlanmış nohut'u tuz, kimyon,kırmızı toz veya pul biber (miktarlar damak tadımıza göre) karışımına buluyoruz. Kolaylık olsun diye bu karışımı buzdolabı poşetine koyup, nohutu da üstüne atıp poşeti sallayıveriyoruz, sonra da nohutları fırın tepsisine yayıp önceden 200 dereceye ısıtılmış fırında 20-25 dk bekletiyoruz. Ev yapımı leblebiniz hazır! Afiyet olsun:)
    Bu arada spor tamam. 30 dk yürüyüş :)) Senin tarifini de hevesle bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fıstığım, tarif için çok teşekkürler... Hafta sonu yapılacaklar listesine ekledim ;)))
      Spor aşkın için tebrikler ! Kedi puanı ekledim...

      Sil
  2. 30 dk. Yürüyüs
    incelten yoga 4 kere

    Dünkü planladigim leslie ile yürüyüsler yapilamadi :( moda deyimle yalan oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'm ekledim puanı. Bende sizlerden haber gelince es geçmicem sporu. Dışarıdan geldim, uykumda var ama bekle beni düldül, yettim gari :)))

      Sil

Paylaşımınız için teşekkürler...